6 Reacties

vorige maand

Onze dochter at echt alles. 1 keer ziek geweest en sindsdien echt een enorm moeilijke eter. Althans, bij ons aan tafel. Ik kan hetgene wat ze hier niet eet als restje meegeven bij de gastouder, en daar smult ze er van.. Brood, fruit en Komkommer bv eet ze wel. Kwark of yoghurt vind ze ook lekker. Dus als ze hier echt niets eet (behalve bv wat kip) dan krijgt ze nog een bakje kwark of een banaan.

vorige maand

Tot anderhalf jaar oud als ze alles qua avondeten. Maar nu eet ze alleen avg(en daar ben ik heel blij mee hoor, lust veel groente, maar wel alleen geprakt) maar verder wilt ze niks proberen zoals rijst, pasta pizza. O ja patatjes lust ze

vorige maand

Nee 🤣 Alles wat ‘slecht’ is dat eet ze, alles wat groen is niet. Boterhammen gaan goed, liefst natuurlijk met ongezond beleg maar ze moet er eerst een eten met gezonder beleg en dan een met pasta of pindakaas. Avondeten daarentegen is echt een gedoe, iedere avond maar weer discussie terwijl ze voorheen echt alles at. We hebben nu besloten het maar te laten voor wat het is, ook deze fase gaat vast weer voorbij 😅

vorige maand

Hier weigerd ze brood tegenwoordig. Wat er nu wel gelukkig ingaat is een tosti. Met volkorenbrood en enkel kaas. Cracker met 100% pindakaas likt ze enkel de pindakaas vanaf. Kwa fruit eet ze een banaan( wel alleen in de supermarkt ..) druiven of appel. Avondeten eet ze echt helemaal niks. Wat de wel eet is een potje van jumbo merk. Deze geef ik dan ook als ze een dag echt heeel slecht gegeten heeft. Kwark eet ze ook, maar dat krijg ik er alleen maar in met een beetje hagelslag erin.

4 dagen geleden

Mijn dochter is net 3 geworden. Bij haar gaat het met ups en downs. Momenteel zitten weer in een down met eten. Overdag eet ze prima maar avond eten wilt ze niet. Wij laten dit ook voor wat het is en hopelijk komen we weer snel in een up qua eten. Als ze eet, eet ze ook alleen maar olvarit potjes.

4 dagen geleden

Ons zoontje eet nu zo'n halfjaar niks qua avondeten buiten droge spaghetti/rijst/noedels met gedroogde uitjes. Brood en crackers gaan er daarin tegen wel goed in. Komkommer is de enige groente die hij eet. Het is frusterend, maar hopelijk gaat het snel een keer voorbij, groeit gelukkig wel goed & anders toch een keer aan de bel trekken. Tenzij iemand hier nog tips heeft graag😅