25 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb dat en is echt super goed!!! Ze liggen stabiel en ook veilig naar mijn gevoel♥️
3 jaar geleden
Wij gebruiken deze ook. Ik vind het ideaal want ze liggen helemaal vast al het waren
3 jaar geleden
Ik heb hem voor mijn zoon gekocht toen hij er verkouden was. Ik heb die van doomoo. De verpleegkundige van consultatiebureau zei dat ze het niet mogen aanraden maar dat deze er veilig uitzag

3 jaar geleden
Helpt onze kleine ook! Heeft ook veel last van verborgen reflux en op haar zij gaat het een stuk beter.
En ik snap dat ook wel als ik deze plaatjes zie over reflux :-)

3 jaar geleden
En ja, ik doe haar ook slaapzakje aan. Ik baker haar niet in. Hopelijk helpt het zijligkussen jullie ook!
3 jaar geleden
Hebben ook een zijslaapkussen! Gebruiken (nog) geen slaapzakje maar gewoon een wollen dekentje. Zorgen er daarnaast wel voor dat de arm waarop hij ligt, goed naar voren ligt zodat hij niet naar z'n buik door kan rollen. Zo ligt hij voor m'n gevoel goed stabiel. Zodra kindjes bijna zelfstandig kunnen omrollen zou ik het niet meer doen.
3 jaar geleden
Wij gebruiken dit elke nacht en zijn er heel tevreden over. Ons zoontje slaapt er heel comfortabel mee en wij zijn gerust dat hij niet kan stikken in de melk die hij teruggeeft.
We hebben hem nog geen enkele keer in een gevaarlijke positie aangetroffen met dit kussen. We zorgen dat de onderste arm goed gestrekt boven het kleine kussentje ligt en dan ligt hij helemaal comfortabel en stevig.
Met dit kussen kunnen ze ook niet onder het dekentje kunnen zakken indien je een deken gebruikt èn de matras wat omhoog kantelt :)
3 jaar geleden
Ik gebruik ook geen slaapzak maar wel het zijligkussen. Supertevreden van en inderdaad kijken dat armpje boven het zijstuk ligt.
Hier heeft het kussen al veel slapeloze nachten voorkomen 😉