8 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn toevallig ook dit weekend begonnen, ik zet wekkers wanneer ze een beker drinken krijgt. Ook tussendoor elke 15 a 20 minuten even proberen. Gisteren 2 ongelukjes gehad, vanochtend gaf ze het voor het eerst zelf aan. Ik vind het nogal een werk hoor haha. Denk dat ik er iets te luchtig over nagedacht heb 🤣🙈

één jaar geleden

Reactie op Manda

Wij zijn toevallig ook dit weekend begonnen, ik zet wekkers wanneer ze een ...
Mag ik vragen hoe oud jou kindje is ?

één jaar geleden

Jullie zijn wel heel vroeg ermee of ligt het aan mij😅

één jaar geleden

Mijn dochter is over 2 weken een jaar oud, ja het is vroeg maar ik denk je kan niet vroeg genoeg beginnen 😅 je kan zelfs nog eerder beginnen.

één jaar geleden

Haha jeetje! Verkeerde groep! Ik had het over onze dochter van 3 😂😂😂. Niet goed wakker denk ik. We hebben nog geen zindelijkheidsplannen voor onze zoon.

één jaar geleden

Hier vanaf 6 maanden iedere ochtend naar de wc en vanaf 11 maanden doen we het voor en na het slapen. Het gaat steeds beter. Ze poept nu vaak op de wc

één jaar geleden

Vanaf 2 maanden op t potje. Als hij het aangeeft en na slaapjes

één jaar geleden

Wij hebben nog geen plannen voor zindelijkheidstraining. Dat komt wel als we het idee hebben dat hij er aan toe is. Voelt voor mij (zonder veroordeling) ook vreemd om ermee te beginnen. Mijn schoonzusje is bij de eerste ook heel vroeg begonnen en helaas heeft hun dochter nog jaren geregeld ongelukjes gehad. Of het er mee te maken heeft weet natuurlijk niemand. Onze oudste was van de een op de andere dag compleet droog. Dat was dan ook wel weer heel erg snel en wel erg luxe.