4 Reacties

één maand geleden

Komt vanzelf zeg ik altijd. Wij hadden bij de oudste een grabbelton gemaakt met kleine cadeautjes erin verstopt. En bij elke goed plasje mocht bij grabbelen. En bij een grote boodschap, kreeg hij een groot cadautje. En we hadden een sticker kaart, zo mocht hij ook elke keer een sticker plakken bij een goed plasje op potje. Wel een tip, om je kindje niet in Blote kont te laten lopen.. Wij deden dat in begin wel, wat dus uitdraaide op dat het in Blote kont heel goed ging, en elke keer als die een onderbroekje aan kreeg dacht hij dat hij mocht plassen..🙈 Dus meteen een onderbroek aan, en gewoon heel veel onderbroekjes kopen, die ben je wel nodig.

25 dagen geleden

Onze oudste had ook interesse in het potjr maar het heeft uiteindelijk nog een hele tijd geduurd voordat hij zindelijk was. Dat was toen wel ineens van de ene op de andere dag. Interesse in het potje en er ook echt in plassen staan toch nog best een heel eind uit elkaar. Gewoon lekker even wachten denk ik

2 dagen geleden

Ons kindje poept en plast al op het potje. Hij wordt in nov 2 jaar. Maar plast helaas wel tussendoor in de luier. Als hij moet poepen gaat hij al in een hoekje zitten, dus dat heeft hij door en zet ik hem snel op het potje. En lijkt het nu op te houden tot de potjes momenten maar hoe nu verder, geen idee 😜

2 dagen geleden

Hier wel veel interesse in het potje en de wc. En vaak nep plasjes of net te laat. Nog maar 2 keertjes echt geplast terwijl ze er wel elke dag erop gaat 🤣👏🏻