Iemand hier een goede zonnebrand voor? En het liefst dan ook 1 waar ze een kleine variant van hebben om mee te nemen en geven naar het kdv en opa鈥檚 en oma鈥檚 馃槑
Ik volg. Na 2 jaar nog steeds zoekende.
Ik heb die van dr leenarts geprobeerd die is ook klein verkrijgbaar.
En van la roche posay heb jk ook geprobeerd.
Gewoon huismerken geprobeerd
Van alles helaas nog meer uitslag van.
Wij gebruiken deze, ook vanwege eczeem. Is op aanraden van de kinderarts en dermatoloog, dit blijft juist op de huid zitten en trekt er niet in, waardoor je de huid niet nog meer irriteert. Enkel verkrijgbaar in kleine tubes volgens mij 馃槈 en verkrijgbaar bij bol.com
Ik had vroeg veel eczeem en zonnebrand deed pijn omdat zand enzo op mij bleef plakken en nog meer ging scheuren. Mij moeder smeerde mij gezicht goed in en ik liep dan met een witte legging en tshirt voor het verbranden op een gemiddelde (strand) dag. Smeren was te pijnlijk. Naar het zwemmen droog deppen en tshirt in de schaduw beetje blijven. Maar dat was toen en was niet op een 35 graden brandende strand dag smeren is nu veel belangrijker geworden. Lastig eczeem kan echt lastig en pijnlijk zijn in de zomer. Succes
Wij gebruiken vision! Maar het is echt proberen wat wel en niet werkt. Bij mijn drie kinderen verschilt het in ieder geval waar ze wel en niet tegen kunnen.