13 Reacties

7 maanden geleden

Hier loopt mijn dochtertje sinds deze week ook af en toe op haar teentjes. Ik denk dat het er gewoon bij hoort ☺️ Ik heb er nog nooit van gehoord en over gelezen 🥰

7 maanden geleden

Ik had toevallig vorige week hetzelfde, ik ben orthopedagoog en zag mn zoontje ook een paar keer op z'n tenen lopen. Dus ik zei ook meteen, dat is een teken van autisme. Maar inderdaad verder ook een normale ontwikkeling en helemaal geen zorgen qua motoriek en sociaal-emotioneel. Toen ik het google zag ik dat het tot 2,5 jaar ook kan horen bij het leren lopen en ontwikkelen daarvan. Pas daarna is het iets wat zorgelijk ik las ik, dus daar ben ik nu ook vanuit gegaan.

7 maanden geleden

Doet mijn dochter ook, denk dat het gewoon even een fase is. Ze zijn natuurlijk ook van alles aan het ontdekken. Ik zou me niet te veel zorgen maken ❤️

7 maanden geleden

Haaij die van mij loopt ook wel is op der teentjes gewoon tijdens het spelen ik denk dat het gewoon een beetje ontdekken en dollen is. Maar niet dat dit een teken van autisme is hoor. Gaat vanzelf over ze willen alles ontdekken. En mijn dochter loopt ook voor op haar leeftijd. En haar motoriek is heel goed. Ik zou me niet tr druk maken als ik jou was.

7 maanden geleden

Heee mijn dochter van 1,5 doet dit ook momenteel erg veel. In fases, soms meer en soms minder. Verder merk ik niks vreemds aan haar ontwikkeling. Schijnt normaal te zijn dus niet teveel zorgen maken!

7 maanden geleden

Hier loopt mijn zoon ook op zijn teentjes, toont verder normaal gedrag. Ik maak me er niet meteen zorgen over maar volg dit topic wel even.

7 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook wel eens en lijkt het meer interessant te vinden om gewoon te ontdekken wat hij kan. Zeker als er geen andere tekenen zijn zou ik me er zeker niet druk om maken!

7 maanden geleden

Heeft onze jongste ook een poosje gedaan is nu weer over. Is denk ik gewoon ontdekken wat hij allemaal kan

7 maanden geleden

Die van ons doet het ook, maar heb echt nog nooit aan autisme gedacht.. vertoont verder geen enkel teken hiervan

6 maanden geleden

Onze oudste en middelste deden dit ook. Inmiddels zonder problemen beide naar het vwo dus ik zou me er niet druk over maken

6 maanden geleden

Reactie op Olijfje275

Onze oudste en middelste deden dit ook. Inmiddels zonder problemen beide na ...
Zonder tekenen die op autisme wijzen

6 maanden geleden

Onze dochter doet dit ook en praat al erg goed. Als ik vraag wat ze dan aan het doen is zegt ze; springen mama!! Ik denk dat het wel meevalt.🙈

6 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook sinds deze week! Ben blij dat ik voorbij dit topic kwam want ik dacht er ook al aan 🫢