10 Reacties
één jaar geleden
Lijkt mij inderdaad erg veel.🙈 Nu moet ik zeggen dat mijn dochter vanaf 6 maanden heel weinig sliep, maar nu ineens voor haar doen sinds een maandje veel. Ze slaapt nu s ochtends een uur en s middags anderhalf ongeveer. Wellicht proberen het iets meer te rekken? Hier zijn de tijden:
7.15/7.45 wakker
9.15/9.30 naar bed tot 10.00/10.30
13.30 naar bed tot 15.00 uur
19.00 naar bed (meestal tot de volgende ochtend).
Wellicht eens navraag doen bij het consultatiebureau? Het is ook zielig als hij het echt nog nodig lijkt te hebben.🙈 Succes!
één jaar geleden
Hier ook nog veel slapen hoor! Onze dochter heeft nog 2 “dutjes”. Eerste is van 10:00-12:30 en de tweede van 15:00-16:30 en snachts (meestal door) van 19:30-07:30.
Ik klaag niet. Hierdoor kom ik zelf even toe aan andere dingen en zij heeft het echt nog nodig omdat ze anders gaat miepen.
één jaar geleden
Als er geen medische oorzaak is dan zal hij het gewoon nodig hebben denk ik dan 🤷🏻♀️ Meer energie naar mate ze ouder worden.. ja maar ze ontdekken een hele wereld van kruipen, staan, lopen, spelen, kletsen, eten.. dat vreet energie 😁
één jaar geleden
Hier ook een goede slaapster maar niet zo veel als jouw zoontje. Als hij zo weinig wakker is hoe gaat het dan met mijn ontwikkeling, zoals lopen, woordjes leren etc… hij is weinig wakker en in die tijd moet die misschien eten etc.. weinig tijd dus om te spelen. Weet niet hoe belangrijk dat is op deze jonge leeftijd.
één jaar geleden
Ik ben echt jaloers! Zoveel slaap lijkt me wel veel, maar ons kind slaapt met geluk een uurtje per dag en dan s nachts 10 uurtjes. Hij is nu 1 jaar en is nooit een slaper geweest. Bizarre is dat hij er ook gewoon goed op gaat.. Hij blijft fysiek erg druk en vraagt veel aandacht. Ik mis echt tijd voor mezelf al een jaar lang! Hij piept alleen tussen 6 en 7 uur in de avond, behalve als de tv aanstaat😊
één jaar geleden
Reactie op nada005
Dus je kindje is maar 6,5 uur per dag wakker als ik het zo uitreken en slaa ...
Ja zoiets, ongeveer 7u per dag. Volgens het cb kon dit geen kwaad en denken ze dat hij gewoon wat meer slaap nodig heeft. Hij beweegt wel echt alleen maar als hij wakker is. Zit geen moment stil en ontwikkeld zich heel goed. Hij eet/drinkt ook heel goed en begint bijna met lopen. Ik zou misschien wel eens naar de dokter kunnen gaan. Maar ik vraag me dan af hoe dit medisch zou kunnen zijn en dat aan kan liggen, misschien dan toch maar eens na de dokter ofzo..
één jaar geleden
Reactie op Gianx
Ja zoiets, ongeveer 7u per dag. Volgens het cb kon dit geen kwaad en denken ...
Volgens mij bij ijzertekort zijn ze ook veel moe. Maar hij kan ook gewoon veel slaap nodig hebben. Vriendin van mij heeft een zoontje van 5 jaar wat soms (zoals nu met Sinterklaas tijd) nog in de middag slaapt. En onze oudste van 3 jaar slaapt bijna nooit meer. Alleen na een heeeele drukke dag en langere autorit daarna