9 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje Sabine wat een rollercoaster aan emoties! Ontzettend gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt en er tegen op ziet. Ik ga voor jullie duimen en wil je een hele fijne zwangerschap wensen. Probeer te vertrouwen op jouw intuïtie 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Milou_A

Jeetje Sabine wat een rollercoaster aan emoties! Ontzettend gefeliciteerd m ...
Ja dat kun je wel stellen ja 🎢 Dank voor je lieve woorden… ga ik zeker doen. Hou jullie op de hoogte 💪🏼🤞🏻

2 jaar geleden

Jeetje wat een heftig verhaal! Moeilijk om zo'n beslissing te moeten maken lijkt me. Maar wat een super nieuws dat je al zo snel weer in verwachting mag zijn!! Als jij er een goed gevoel bij hebt dan zal dat vast ook zo zijn. Lekker van genieten en voor je het weet is het alweer 19 oktober.🍀⚘️

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent mogen worden! Volgens mij kan ik jouw verhaal nog herinneren van de November-groep. Ik zal meeduimen voor een goede 13-wekenecho 💪🏻

2 jaar geleden

Reactie op CathyWaters

Gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent mogen worden! Volg ...
Dankjewel 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Poppetje123

Jeetje wat een heftig verhaal! Moeilijk om zo'n beslissing te moeten maken ...
🥰

MOD

2 jaar geleden

Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug Sabine met jullie lieve Guusje 💖 Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn dat het zo snel gelukt is! De emoties en gevoelens die je beschrijft zijn heel normaal. Het vertrouwen van de ene kant, maar ook de angst voor de echo's die komen gaan, (want stel dat?) je hebt namelijk bewust of onbewust toch een trauma aan de vorige zwangerschap met slecht nieuws. Wij hebben een beetje een soortgelijk verhaal, zijn in januari bevallen van ons lieve dochtertje N bij 16+2 omdat ze niet levensvatbaar was. Daarna weer vlot zwanger geraakt (zo dankbaar), haar kleine zus zit nu dus alweer 34 weken in mijn buik! Ik was bij de vorige zwangerschap ook meer terughoudend, iedere echo was er wel 'iets' en later bleek het dus ook niet goed te zijn. Neemt niet weg hoe gek we waren op ons meisje, maar vanaf het begin klopte mijn gevoel dus helaas. Deze keer ging alles zo soepel, iedere echo was goed, ik had/heb volop vertrouwen. Iedere keer goed nieuws voelde ook heel gek, want we waren eigenlijk alleen maar slecht nieuws gewend. Er zijn momenten in deze zwangerschap dat ik ook echt even er doorheen zat en irreele (vond ik dan) angsten ontwikkelde zoals na een goede 20 weken echo bang zijn dat mn vliezen vast wel zouden breken voor de 24 weken. Maar mijn verloskundige zegt ook dat dat komt omdat je onbewust trauma hebt opgelopen van het abrupte verlies/slecht nieuws van een eerder kindje, dat je jezelf indekt. Ook door lotgenoten contact was ik meer bewust wat er nog mis kan gaan. Nu is mn verlof begonnen en kan oprecht zeggen dat ik aan het genieten ben en de positiviteit toch wel overwegend meer is en was deze zwangerschap. Ik duim met je mee voor een mooie echo op 19 oktober en wens je een hele voorspoedige zwangerschap, weet dat alle emoties oke zijn en ook als je niet altijd kan genieten. Praat erover met je verloskundige of partner🌺

2 jaar geleden

Reactie op Eevx

Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug Sabine met jullie lieve Gu ...
Ook voor jullie dus een hele heftige tijd! Bizar om allemaal mee te moeten maken. En wat fijn dat jullie ook weer snel gezegend zijn met een vlotte nieuwe zwangerschap. Ik hou me gewoon zoveel mogelijk vast aan mijn positieve gevoel, en als er angst is inderdaad zoveel mogelijk erover praten. Ik hou je op de hoogte. Geniet jij heerlijk van je verlof! 🥰🥰

18 dagen geleden

Ik ben blij je te ontmoeten. Ik word nu ook geconfronteerd met het probleem van de zwangerschap dat er een hartafwijking van de baby is ontdekt. Het spijt me zo:( Ik ben op zoek naar iemand die me opvrolijkt