9 Reacties

7 maanden geleden

Heb ik ook gehad bij mij 2e zwangerschap. Ik had toen meteen de verloskundige gebeld en kon meteen langskomen om te checken maar was toen te vroeg om iets te zien. Paar dagen goed rust gehouden en toen stopte het bloeden ook. Uiteindelijk bleek er een bloedvaatje geknapt zijn en was het niks ergs. Inmiddels is de kleine man 3 weken oud en helemaal gezond.

7 maanden geleden

Ga niet gelijk van het ergste uit. Heel moeilijk, ik weet het. Ik heb 2x een miskraam gehad. Beide keren een missed abortion. Geen druppel bloedverlies gehad. En tijdens de zwangerschap van mijn kinderen (2 kinderen) beide keren meerder malen bloedverlies gehad. Zelfs rond de 20 weken zwangerschap... en behoorlijk veel ook. En het is goed gekomen. Sterkte!

7 maanden geleden

Reactie op Marleen1987

Ga niet gelijk van het ergste uit. Heel moeilijk, ik weet het. Ik heb 2x ee ...
Het is inderdaad heel erg lastig om hoop te houden. Maar deze berichten geven toch een beetje hoop. Dankjewel!

7 maanden geleden

Reactie op judith1998

Heb ik ook gehad bij mij 2e zwangerschap. Ik had toen meteen de verloskundi ...
Ik heb ook gelijk de verloskundige gebeld. Had eerst een echo alleen staan op 11 weken. Maar nu ik zoveel bloed verlies heb ik toch de vroege echo maar ingepland. Mey hoeveel weken had je bloedverlies?

7 maanden geleden

Ik had bij de tweede ook rond deze periode helderrood bloedverlies, wel minimaal moet ik zeggen. Bij mij bleek er een bloedvaatjes te zijn geknapt die bij inspanning telkens opnieuw opensprong. Na een week of 5 was het over..

7 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap met bijna 6 weken een miskraam gehad. Bij mijn begon het met licht roze bloedverlies en daarna helderrood en zette een heftige ongesteldheid in. Had overigens geen buikkrampen. Mijn schoonzusje zelfde gehad ook helderrood bloed verlies, maar wel een paar dagen ertussen. Bleek ook een miskraam te zijn. Ken overigens ook mensen die het hebben gehad en geen miskraam hadden

7 maanden geleden

Ik heb destijds veel gelezen erover en de kans bij bloedverlies is een beetje 50/50. Helaas kun je alleen afwachten en het is echt slopend. Ik duim voor je en hoop dat het geen miskraam is. Heel veel succes🤞🏻🤞🏻

7 maanden geleden

Ik heb het ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. Heb veelvuldig gebloed, van helderrood, lichtrood tot bruin bloedverlies. Begon al een dag na de positieve test. Ik mocht hierdoor vervroegd langskomen. Had mijn echo gepland met 8 weken, maar mocht met 6.5 week ongeveer al langskomen er er was gelijk een kloppend hartje te zien! Hoeft dus niet meteen iets te betekenen. Bij mij kwamen we erachter dat ik een cyste in de baarmoeder had die het veroorzaakte. Was overigens niks ernstigs en is vanzelf geslonken. Succes! Oh en natuurlijk voorzichtig gefeliciteerd 🩷

7 maanden geleden

Vreselijk hè, die onzekerheid. Hoe gaat het nu?