164 Reacties

4 jaar geleden

Wauw proficiat! Hier geen tweeling. Al zou ik dat wel leuk vinden. Vanaf wanneer zagen ze dat ? Dat het er 2 zijn?

4 jaar geleden

Reactie op lywl

Wauw proficiat! Hier geen tweeling. Al zou ik dat wel leuk vinden. Vanaf wa ...
Ja bij ons al vanaf de 3 a 4 weken omdat ze in het ziekenhuis dachten dat ik al 7+ moest zijn op dat moment. Ik heb nooit geen normale cyclus gehad dus ze hadden geteld vanaf de eerste dag van mijn laatste bloed verlies maar dat was 2 weken na mijn " menstruatie" daarvoor. Op de echo waren al 2 vruchtzakjes te zien maar verder nog niks dus moesten toen 10 dagen wachten en terug komen. Toen we terug kwamen zag hij al 2 groeiende embryo's in beide zakjes. Normaal bij de eerste geplande echo en uit mijn hoofd is dat bij normale zwangerschappen vanaf week 8 de eerste echo dan moeten ze het volgens mij al kunnen zien

4 jaar geleden

Reactie op Da1995

Ja bij ons al vanaf de 3 a 4 weken omdat ze in het ziekenhuis dachten dat i ...
Ik gisteren echo op 5+6 door vorige zwangerschap. Maar het was te klein. Ze zag 1 vruchtzakje met vruchtje maar heel klein. Volgende week terug. Maar er zat wat bloed rondom. Daarom dacht ik mss was er bij mij een 2e. Is t daarom zo klein . Ofwel is het andere wat verstopt. Ofwel 1eige tweeling, wie weet. Blij zijn dat ik volgende week terug kan 馃槃馃槃

4 jaar geleden

Reactie op lywl

Ik gisteren echo op 5+6 door vorige zwangerschap. Maar het was te klein. Ze ...
Ja ik weet ook niet zo goed hoe ze een een eiige tweeling zien vanaf hoeveel weken dat duidelijk zichtbaar is. Zoals het er bij ons uitziet is het een twee eiige tweeling omdat ze eigenlijk vanaf het begin af aan een eigen vruchtzakjes hebben gehad. Even spannend voor jullie dan!! Ik heb me die 10 dagen helemaal druk en gek gemaakt maar zo vroeg in een zwangerschap kunnen ze eigenlijk helemaal niks zeggen het is echt even afwachten 馃崁馃崁馃崁 ik kreeg ook te horen dat ik vleesbomen in mijn baarmoeder heb zitten en cysten dat was/is ook een extra risico zeggen ze. Hopelijk krijg je volgende week een mooie echo te zien en misschien al wel een kloppend hartje als je dan het termijn hebt bereikt 馃挅馃挋馃挅馃挋

4 jaar geleden

Reactie op Da1995

Ja ik weet ook niet zo goed hoe ze een een eiige tweeling zien vanaf hoevee ...
Dankjewel voor lieve berichtje. Idd dat wachten is lastig he. Haha. Nuja heb al 2 prachtkinderen. 1tje 10 jaar en eentje 14maanden

4 jaar geleden

Reactie op Da1995

Ja ik weet ook niet zo goed hoe ze een een eiige tweeling zien vanaf hoevee ...
Ik ben zwanger van een tweeling. (Gezien bij 6,5 week) Ze zitten in 2 plasenta's met een dik tussenschot. Zelfs dan is er nog 20% kans op een eeneiige tweeling. Dan zijn ze heel vroeg in de zwangerschap gesplitst waardoor ze beide apart groeien. Ik was zelf voor mijn eisprong controle 2x p week in het ziekenhuis voor een echo. Ik voel mijn eisprong altijd en op dat moment was er 1 eitje 'rijp'. De gynaecoloog zei bijna zeker te weten dat ik 1 eisprong heb gehad. Wij hebben dus nog kans op een eeneiige, en een tweeeiige tweeling. Maandag hebben wij weer echo. Ben heel benieuwd. Vind t wel erg spannend!

4 jaar geleden

Wij verwachten ook een tweeling! Ze zijn nu ongeveer 5,5 week, met 5 weken heb ik een echo gehad. Ik dacht verder te zijn en had om medische redenen een vroege echo nodig. Helaas was er op die echo nog geen hartactie te zien, maar wel twee even grote vruchtzakjes met dooiers. Over anderhalve week terug om te kijken hoe ze het doen 馃崁

4 jaar geleden

Reactie op NSL

Ik ben zwanger van een tweeling. (Gezien bij 6,5 week) Ze zitten in 2 plas ...
Is super spannend, heb je de echo al gehad?? Ik heb hem vanmorgen ook weer gehad en alles zag er heel goed uit. Groeide samen precies gelijk en waren erg actief. Elke keer als ik ze zie geniet ik vol van het beeld 馃グ馃槏 ben benieuwd hoe je echo was!!馃崁馃崁

4 jaar geleden

Reactie op MariaSophia

Wij verwachten ook een tweeling! Ze zijn nu ongeveer 5,5 week, met 5 weken ...
Super spannend!! Hopelijk bij de volgende echo 2 mooie hartjes te zien!! Komt vast goed lekker van genieten het is super speciaal maar de weken vliegen voorbij 馃槄 wij zijn net geweest en vrijdag moeten we weer terug naar de gynaecoloog.

4 jaar geleden

Reactie op Da1995

Is super spannend, heb je de echo al gehad?? Ik heb hem vanmorgen ook weer ...
Ik heb hem ook vanmorgen gehad. Alles zag er gelukkig goed uit.馃グ Volgende week vrijdag termijnecho. (Schatting nu is 9.1) Fijn dat bij jullie ook alles goed is. Heb jij ook een dik tussenschot tussen de kindjes zitten? Of zitten ze in 1 vlies samen?

4 jaar geleden

Reactie op Da1995

Super spannend!! Hopelijk bij de volgende echo 2 mooie hartjes te zien!! Ko ...
Nog een weekje 鉂わ笍 het idee alleen al is ontzettend speciaal

4 jaar geleden

Vandaag eerste echo gehad. Ben 6 weken. Tot mijn verbazing zijn het 2 vruchtzakjes. Bij 1tje het hartje zien kloppen. Bij de andere nog niet. Maandag mag ik terug 馃グ

4 jaar geleden

Wij kregen met 7+3 een vroege echo en dat bleek ook een tweeling te zijn! Morgen weer een echo met 8+6 en daarna 19 april de eerste echo in het ziekenhuis. Erg spannend allemaal! Ik heb nog een dochter van 10 en een dochter van 14 maanden dus dat wordt een drukke boel haha

4 jaar geleden

Hier ook met 7+2 vroege echo ivm bloedingen, gelukkig alles goed en 2 hartjes gezien. Morgen weer echo bij 8+3, hopelijk zien we weer 2 hartjes 馃檹

4 jaar geleden

Reactie op Dama13

Hier ook met 7+2 vroege echo ivm bloedingen, gelukkig alles goed en 2 hartj ...
Maandag bij 6+6 een echo gehad (medisch traject) tot onze verrassing 2 hartjes 馃グ volgende week donderdag weer echo. Vind het behoorlijk spannend

4 jaar geleden

Reactie op Biancab1988

Wij kregen met 7+3 een vroege echo en dat bleek ook een tweeling te zijn! M ...
Zo toevallig! Heb ook een dochter van 14 maanden en eentje van 11 en een bonusmeid van 16. Pray for us馃槀

4 jaar geleden

Reactie op anves

Maandag bij 6+6 een echo gehad (medisch traject) tot onze verrassing 2 hart ...
Vandaag bij 8+3 zag alles er gelukkig nog steeds goed uit 馃槏 (ook medisch traject)

4 jaar geleden

Hier ook een tweeling, dacht 8 weken te zijn maar is 6+5 nog super klein, maar beide hartjes waren al kloppend te zien

4 jaar geleden

Reactie op NSL

Ik heb hem ook vanmorgen gehad. Alles zag er gelukkig goed uit.馃グ Volgende ...
Ik ben net weer in het ziekenhuis geweest voor de controle bij de gynaecoloog. Afgelopen maandag heb ik ze dan ook gezien omdat er toen het gesprek hadden over de nipt test etc weer wat minder leuk dat gesprek.... Vandaag was het wel heel leuk! Ze waren allebei flink gegroeid en dat in nog geen week. Ze zitten allebei apart hebben allebei een eigen placenta en eigen vruchtzak met een dik tussenschot beter kon het niet zei ze. Ze zag dat de nek plooien mooi dun waren dus ze zei al dat we ons nu nergens druk over hoeven te maken. Ze hebben lekker veel vruchtwater en de navelstreng van beiden kon ze al goed zien. Alle handjes voetjes armpjes en beetjes waren goed te zien! Al 2 echte kleine mini mensjes 馃槏馃グ馃グ ik ben vandaag 11,1. Ze vertelde ook al dat ze bij onze geplande keizersnede aanwezig is mits ze zich zelf gaan aankondigen dan is dat natuurlijk de vraag. Hele lieve gynaecoloog

4 jaar geleden

Reactie op lywl

Dankjewel voor lieve berichtje. Idd dat wachten is lastig he. Haha. Nuja h ...
Wij hebben al 3 mooie meiden thuis. De oudste word in juni 9 de middelste word in juli 6 en de jongste word in oktober 6 en dan worden deze 2 kleintjes een kleine week na de jongste haar verjaardag gehaald 馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐 wij voelen ons echt gezegend met de kinderen konden het niet beter treffen 馃グ