11 Reacties

5 dagen geleden

Samen met je partner eens over de tweede? Zo ja, dan rustig samen gaan zitten en alles een beetje uitdenken . Wat betekent het voor ons, hebben we hulp nodig en zoja, waar gaan we doe krijgen (cb, gemeente, huisarts). Geen paniek, je kunt dit!

5 dagen geleden

Reactie op Druufke

Samen met je partner eens over de tweede? Zo ja, dan rustig samen gaan zitt ...
Nee mijn partner wilt het eigenlijk niet. We hebben ook altijd gezegd een 2de zou zoveel meer stress geven en zou nooit te goede gaan van onze relatie. Hij wilt het dan ook eigenlijk niet..

5 dagen geleden

Reactie op Gianx

Nee mijn partner wilt het eigenlijk niet. We hebben ook altijd gezegd een 2 ...
Geen aanval, maar ik begrijp het niet zo goed ? Waarom dan onveilige sex? Als je zeker weet dat je geen 2de wil? 🙊 iedereen weet toch dat je dan zwanger kunt raken? Nu zit je ermee..🤷‍♀️

5 dagen geleden

Reactie op Manu26

Geen aanval, maar ik begrijp het niet zo goed ? Waarom dan onveilige sex? A ...
Het is door de pil heen.. we hebben nooit onveilige seks gehad. Daarom dat ik ook in shock ben.. Sorry vergeten dit erbij te melden

4 dagen geleden

Oh jeetje, dan snap ik de shock wel. Heel eerlijk, ik denk dat ik het weg zou laten halen als ik in jouw situatie zat. Dat is ellendig op zichzelf maar beter nu ellende nu voor jou dan voor je kindjes denk ik dan 🥺

3 dagen geleden

Reactie op Druufke

Oh jeetje, dan snap ik de shock wel. Heel eerlijk, ik denk dat ik het weg z ...
Ja we zijn er ook over na het denken om het misschien weg te halen. Ik ben alleen zo bang dat ik spijt ga krijgen😔 En dat ik het helemaal niet kan laten weghalen.. Op dit moment zijn we heel erg gesprek erover en blijft de twijfel echt heel erg groot pff

2 dagen geleden

Reactie op Gianx

Ja we zijn er ook over na het denken om het misschien weg te halen. Ik ben ...
Hoe ver ben je nu? Neem even de tijd om echt goed na te denken. Een kind heeft uiteindelijk niet veel nodig behalve liefde, maar het is natuurlijk wel fijn als jullie dat allebei kunnen bieden. Wacht even die eerste shock af tot die voorbij is om te ontdekken hoe je er echt over denkt (en je partner natuurlijk ook)

één dag geleden

Reactie op CHMB

Hoe ver ben je nu? Neem even de tijd om echt goed na te denken. Een kind he ...
Ik zal nu 4/5weken zijn ongeveer. We zijn wel de tijd het nemen idd om het even te laten bezinken en dan een keuze te maken

één dag geleden

Ja hier ook ! Uitgerekend voor 3 Juni

één dag geleden

Reactie op Gianx

Ik zal nu 4/5weken zijn ongeveer. We zijn wel de tijd het nemen idd om het ...
Je moet er heel goed over nadenken maar op dit moment klopt er nog geen hartje. Als je iets wilt zou ik niet wachten tot het hartje klopt... aan de andere denk ik dat het zijn weg ook wel weer gaat vinden met een 2e. Wat is de reden dat je geen 2e wil? Dit kindje kan veel makkelijker zijn als een eerste. Ik moet zeggen ik heb zelf ook een zoontje die enorm pittig is geweest (huil baby met alle ellende die een baby kan hebben dat had hij) nu sinds 2 maanden wordt het beter. Ondertussen ben ik zwanger van een 2e en hoop dat het wel iets makkelijker word maar uiteindelijk zal het zijn weg wel vinden. Eerste jaren zijn pittig maar je krijgt er zoveel voor terug. Heb jij specifieke dingen waarom je geen 2e zou willen?

21 uur geleden

Reactie op Kleintjevd

Je moet er heel goed over nadenken maar op dit moment klopt er nog geen har ...
Ja het is eigenlijk alles wat erbij komt kijken.. Hormonen die ik heel erg had en mij een heel ander mens hebbe gemaakt tot op deze dag. Wij hebben heel veel ruzies gehad, waaronder nu nog maar niet meer zoveel en wij denken echt dat dalijk door de slapeloze nachten, financiën, combinatie werken/kinderen, helemaal geen tijd meer hebben voor elkaar. (Wij hebben nauwelijks oppas in onze familie) We kunnen zo 100 dingen opnoemen wat onze relatie echt uit elkaar kan halen mocht er een 2de kindje bij komen en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling voor de kinderen..