21 Reacties
4 jaar geleden
ik volg. ik merk dat mijn normale leggings al wat straks gaan zitten. Ook ik heb die van Maya, kingsland en EJ huismerk. Vorige zwangerschap had ik een zwangerschapsrijbroek van ik geloof qhp. Deze zit alleen niet lekker en zakt constant af. Deze zwangerschap krijg ik al veel sneller een buikje hihi
4 jaar geleden
https://www.horze.nl/dames-full-seat-rijleggings/horze-katia-zwangerschap-denim-look-siliconen-zitvlak-paardrijlegging/36712.html
Deze heb ik nu gekocht! Zit nu, 17 weken, heerlijk! Diepe zakken ook
4 jaar geleden
Mooie broek!
Heb je die gewoon in je normale maar gekocht?
Ik heb eigenlijk liever met alleen siliconen op de knie of hele kunstleren zit. Maar denk dat dat wel een lastige combi wordt 😅
4 jaar geleden
Reactie op Mar12312
Mooie broek!
Heb je die gewoon in je normale maar gekocht?
Ik heb eigenlij ...
Ja ik heb normaal s / 34 en heb nu ook 34 genomen. Zit top om benen en billen. De band sluit al mooi aan. Echt een héle dikke buik kan ik er niet in hebben maar dan zal ik ook niet meer willen rijden denk ik 😂
4 jaar geleden
Yes, heb de legging gekocht van Equi-Theme via Agradi, met siliconen zitvlak en stevige band. Is geen officiële zwangerschapsrijbroek maar zit wel heerlijk. Geen idee tot wanneer ik het vol ga houden dus voorlopig houd ik het bij deze en heb ik goede hoop dat ik na mijn bevalling weer m'n fijne rijbroeken pas haha!
3 jaar geleden
Reactie op Mar12312
Hi dames, hoe gaat het rijden nu bij jullie? Of zijn jullie al gestopt?
Goedemorgen, ik ben inmiddels 18 weken en rij nog steeds. Vorig jaar heb ik bij mijn eerste kind tot het einde gereden. Dat wil ik nu eigenlijk weer. Al is het maar wat bejaardengym;-) wat we doen op het einde.
Hoe gaat het bij jou? rij je nog ?
3 jaar geleden
Reactie op Mar12312
Ik wilde eigenlijk t zelfde vragen! Ik krijg sinds week 19 pijn onderin mn buik zodra ik wil draven. Stappen lukt me nog wel. Ik baal enorm en was er nog helemaal niet op ingesteld dat ik nu al moest stoppen. Heeft hier nog iemand last van?
3 jaar geleden
Reactie op Mar12312
Nu 21 weken rij nog 1 a 2x per week. Als ik er op zit merk ik niet dat ik zwanger ben behalve doorzitten dan. Dat doe ik niet meer. Maar ik voel me wel wat strammer als ik er af kom voel het ook ietwat in m’n banden.
Tot zo ver blijf ik het nog wel doen bekijk het echt per keer ☺️
3 jaar geleden
Nu met 19 weken rij ik weer 3-4x per week. Heb geen last van m’n buik (wel van gebroken voet paar maanden terug).
Alleen doorzitten gaat nu niet meer goed, mis kracht in m’n buikspieren/romp. En natuurlijk super snel buiten adem.
Heb met de rijles extra oefeningen in stap gekregen, zodat ik dat meer kan oppakken als de rest zwaarder wordt.
3 jaar geleden
Hallo hallo 🙂 ik ben benieuwd of deze echt goed blijft zitten en niet afzakt opgegeven moment. Ik ben nu 19 wkn en ben op zoek naar een goede broek
3 jaar geleden
Reactie op joyceput
Hallo hallo 🙂 ik ben benieuwd of deze echt goed blijft zitten en niet afza ...
Ik vond zo’n zwangerschaps rijbroek te duur en wist ook niet of/hoelang dat lekker zou zitten.
Dus hele goede tip: ik heb een normale rij legging naar naaiwinkel gebracht en zij hebben de strakke elastieke band vervangen voor een lossere zachte elastieke stretch stof.
Heb hem van week 20 tot 38 kunnen dragen! En kostte maar 15 euro 😁
3 jaar geleden
Reactie op Bouwwie
Tot welke week hebben jullie allemaal zo’n beetje kunnen rijden?
Ik heb tot en met 26 weken gereden. Het rijden ging nog prima, maar de laatste 2 keren dat ik af stapte kreeg ik vreselijk veel pijn in mijn rug en heupen. Bleek bekken instabiliteit te hebben en moest toen helaas stoppen met rijden.
3 jaar geleden
Ik ben met 7 weken gestopt omdat ik er heel knullig afviel en er geen vertrouwen meer in had (geen eigen paard). Nu voelde ik me weer klaar om te gaan rijden, maar heb ik door de bevalling reuma ontwikkeld en heb ik nog te veel pijn. Ik hoop dat ik het ooit weer kan oppakken 😔
3 jaar geleden
Reactie op Bouwwie
Tot welke week hebben jullie allemaal zo’n beetje kunnen rijden?
Tot week 18, toen kreeg ik een buikje en voelde het voor mij niet meer goed om te rijden. Het hoeft niet eens aan je paard te liggen dat je er af valt kan ook een simpele misstap zijn of bijv uitglijden.
Na de bevalling 6 weken gewacht en daarna het rijden weer opgepakt. Dat was heeerlijk!