18 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Mart92
Ja ook benieuwd! Vooral naar bh's voor small omvang met grote cup..
Jaa idd want dat heb ik ook... mijn borsten zijn echt mega geworden ik verschiet soms als ik in de spiegel kijk🤣

3 jaar geleden
Reactie op Keimenna
Ik draag sinds vorige week m’n sport-bh’s, enorme verademing & ze (m’n ...
Waar heb je die gekocht?? Ja tis ook het eerste wat ik uitdoe als ik thuis kom die beha zit echt niet meer lekker

3 jaar geleden
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik bh’s besteld bij de bonprix! Deze hebben ook wel redelijk wat bh’s in maat 70 en dan cup D E F.. ik heb van mezelf 70 D en kon hier dus wel aardig slagen.. In begin van de zwangerschap vond ik bh’s met beugel nog wel goed zitten, maar ik merkte dat in de loop van de zwangerschap ik bh’s zonder beugel vaak fijner vond gaan zitten.. dan drukte die beugel wat minder in je huid laat maar zeggen..
Ik zelf had geen zin om hele dure bh’s tijdens de zwangerschap aan te schaffen, maar dat is ieder voor zich natuurlijk.. je borsten veranderen de hele zwangerschap nog.. de n ook als je bijv, borstvoeding wil gaan geven dan zullen ze vlak na je bevalling ook nog weer ff groeien (stuwing) dus kan het maar zo zijn dat je weer een andere cup nodig hebt..

3 jaar geleden
Waar heb je die gekocht?? Ja tis ook het eerste wat ik uitdoe als ik thuis ...
Tijden geleden gewoon bij de Primark volgens mij! Laatst heb ik deze (ook in groen en licht blauw) gekocht bij de Primark, zit iets onder de top waar door die én niet door schijnt, en een soort ‘verstevigt’ zodat je geen hangtieten er in hebt. 😅 Super leuk voor de zomer en NOG comfortabeler dan een sportbh..

3 jaar geleden
Reactie op Keimenna
Tijden geleden gewoon bij de Primark volgens mij! Laatst heb ik deze (ook i ...

Hoe leuk😍 thanks voor te reageren moet ik echt eens snel gaan kijken dan bij de primark xxx

3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik bh’s besteld bij de bonprix! Deze h ...
Ik wil ook zowieso niet teveel geld uitgeven maar kwil gewoon een fijne beha en idd zonder beugel lijkt me het beste nu want dat stoort me ook echt... en borstvoeding wil k zowieso geven heb ik bij mijn zoontje 6 maanden mogen doen dus als alles goed gaat zou ik dat super graag terug willen doen.. dan ga k ook eens kijken bij bonprix 🥰

3 jaar geleden
Ik heb er 2 gehaald bij de Hunkemoller, zonder beugel en de breedte een maat groter zodat ik ook nog wat groei ruimte heb. Ik draag hem dan op zn strakst. Ze zeiden bij mij dat het nog niet zoveel zin had om ook meteen een voedingsbh te kopen omdat je tegen die tijd waarschijnlijk weer een andere maat hebt. Zal dat echt nog zo'n vaart lopen denken jullie?

3 jaar geleden
Reactie op Minzzz
Ik heb er 2 gehaald bij de Hunkemoller, zonder beugel en de breedte een maa ...
Ik hoop het niet... Was in de eerste weken al bijna 2 cupmaten gegroeid. Uiteindelijk gekozen voor een voedingsbhs omdat de zwangerschapsbhs (die dan mee groeien) me echt te weinig steun boden. Wel een beetje "op de groei" dus inderdaad nog wat haakjes vrij. Maar het is een gokje. En verwacht ze in de kraanweek niet aan te kunnen, maar hopelijk daarna weer wel. Denk bij zulk advies in winkels toch ook gauw aan hun verkoopcijfers, maar daarin ben ik wat pessimistisch ingesteld. Ze bedoelen het vast goed 😅

3 jaar geleden
Ik heb een voedingsbh van noppies gekocht, maar vind de kwaliteit tegen vallen. De voorgevormde cups gaan een beetje krullen na 1 keer wassen. Misschien dat de duurdere versie beter is.
Uit ervaring weet ik dat het laatste trimester beugelvrij moet zijn. Ik zag via shein lovende reacties op deze bh:
Die ik bestel ik straks en als ik echt in de borstvoeding fase zit, dan koop ik een Chantelle of Prima Donna voedingsbh. Ik heb een grote cup (F/G) en deze merken dragen dan heel erg fijn.

3 jaar geleden
Ik raad je beugelloze bh’s aan van hunkemoller. Daar heb je gewoon nog een mooi decolleté in, vind ik wel zo fijn en belangrijk🙈
Ze zitten heerlijk, geen knellende beugels en plek genoeg voor groeiende borsten.
Ik vind het ook fijn om voorgevormde cups te hebben zodat je straks niet je zoogcompressen overduidelijk ziet zitten. (Ik had die namelijk in het 2e trimester altijd al nodig)

3 jaar geleden
https://www.livera.nl/product/livera-cotton-lace-bella-voorgevormde-bh-zonder-beugel-la1i18-0au
Ik heb deze gekocht. Vind m heel prettig zitten en je hebt ook wel dag je borsten mooi zitten 😊
Nu 2e bh 50% korting ook

3 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/bh-s/carriwell-meegroei--en-voedingsbh-voorgevormd-1034780010.html?dwvar_1034780010_kleurnaam_60=Black#q=voedingsbh&start=1
Deze heb ik de vorige twee keer gebruikt. Zit heel comfortabel. Ik heb er een aantal gekocht omdat ik ze ook 's nachts aan moest. Anders zat heel m'n bed onder de melk. Heb/had een grote cupmaat (tijdens bv cup G) en rekte mooi mee.