Hoi dames! Wat waren jullie zwangerschaps symptomen zonder dat jullie wisten zwanger te zijn? En zijn er dames zwanger geraakt door de pil heen? Hoe zijn jullie daar achter gekomen?
Ik ben de laatste dagen heel snel moe, soms heb ik het idee dat mijn borsten wat pijnlijker zijn of dat mijn tepels jeuken (geen idee of dat een zwangerschap symptoom is😂) de dag daarna kan het ineens over zijn of komt het in de avond terug. Laatst moest ik heel vaak achter elkaar na de wc en ik had niet eens veel gedronken. Nu ben ik al 2 dagen misselijk en gisteravond een paar keer overgegeven. Dit kan natuurlijk een buikgriep zijn maar gezien hoe ik mij de afgelopen dagen voel twijfel ik heel erg. Ik slik de pil door dus wordt sowieso niet ongesteld. Slik de pil ook al jaren en nog nooit fout gegaan bij onze dochter was ik bewust gestopt en meteen zwanger dus ik heb geen idee of je al vroeg zwangerschaps symptomen kunt hebben als je aan de pil bent. Ook heb ik in het begin dat ik zwanger was van mijn dochter nooit klachten gehad zoals misselijk enkel wat lichte krampjes waarvan ik dacht ongesteld te worden. Laatst was mijn buik opgeblazen dit heb ik wel vaker omdat ik ook weleens last van mijn darmen kan hebben maar dit was echt heel erg opgeblazen tegenlijk met pijnlijke borsten en heel moe.
Mijn dochter is net 1 jaar geworden dus vindt het best spannend want ze vraagt nu nog enorm veel aandacht van mij en sinds een paar dagen is dat weer erger geworden kan geen seconden meer weglopen😅 Ik wil tot maandag wachten dan ga ik een test doen mocht ik me nog vreemd voelen.
Ben benieuwd naar jullie verhalen!