8 Reacties

4 jaar geleden

Ik hoorde goede verhalen over Margot bevalt. Zelf (nog) geen ervaring mee maar ze heeft veel reviews op Google staan.

4 jaar geleden

Heel veel goeds gelezen over ‘fijnzwanger’. Kijk eens op haar instagram. Moet ook leuk zijn voor de partner 😊

4 jaar geleden

Ik heb me opgegeven voor Samenbevallen cursus in regio Amersfoort (/Soest/Leusden). Ik heb m’n verloskundige om tips gevraagd voor een informatieve niet-zweverige cursus en toen raadde ze onder andere deze aan 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mar12312

Ik heb me opgegeven voor Samenbevallen cursus in regio Amersfoort (/Soest/L ...
Goede! Daar heb ik me toevallig net ook voor opgegeven, ben benieuwd naar de data. Klonk inderdaad als een fijne cursus. Dus wie weet, tot daar!

3 jaar geleden

Wij gaan inderdaad ook naar de eendaagse cursus van FijnZwanger in Leusden!

3 jaar geleden

Reactie op Chako

Goede! Daar heb ik me toevallig net ook voor opgegeven, ben benieuwd naar d ...
Ik had even gebeld en het plan was te starten in laatste week augustus. Afhankelijk van aanmeldingen in Soest, Amersfoort en/of Leusden. Op maandag, dinsdag en/of woensdag avonden.

3 jaar geleden

Ik heb ook van FijnZwanger gehoord in Leusden. Daar gaan wij ook een dag doen. Moet hem nog inplannen 😊

3 jaar geleden

Ik heb me zojuist opgegeven voor de individuele cursus van Margot bevalt. Mede vanwege mijn fibromyalgie vind ik het wel fijn als ze daar individueel aandacht aan kan besteden in voorbereiding op de bevalling. En mijn man gaat ook twee keer mee.