18 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even mee
Shein heeft leuke jurkjes weet niet of er wat bij zit of h&m

3 jaar geleden

Ik zie dat je 17 weken zwanger bent. Heb je al een grote buik? Ik heb bijvoorbeeld nu (18 weken zwanger) hele leuke jurken aan van costes. Ook perfect voor bruiloft. Een jurk die lekker los zit met elastiek bijvoorbeeld. Dat je buik ook ruimte krijgt.

3 jaar geleden

Hoii, ik heb gisteren een bruiloft gehad en al een lekker buikje. Ik heb hier https://www.elle-voudrait.nl een jurkje besteld!

3 jaar geleden

Seraphine.com heeft een categorie voor 'speciale gelegenheden'. Hele mooie maxi-jurken, maar ook cocktailjurkjes in allemaal stijlen.

3 jaar geleden

Ik heb in mijn vorige zwangerschap gewoon wat jurkjes gekocht die wat wijder zijn onder de taille en die ik daardoor mijn hele zwangerschap aankon, maar ook daarna nog kon gebruiken. Vond het zonde om nu veel te kopen dat ik daarna niet meer aankan.

3 jaar geleden

Bellyfashion heeft een webwinkel of winkel in Zoetermeer. Ik heb daar toevallig speciale jurk vandaan toen ik zwanger was van de eerste en ze hebben super mooie party jurken. Hele aardige dames die er werken en die ook goed met je meedenken.

3 jaar geleden

Check deze winkeks voor speciale gelegenheden, hele mooie jurken: Peek en Cloppenburg Honneloeloe

3 jaar geleden

Ik had 5 jaar geleden een mooie jurk met kant gekocht van Mamalicious voor een bruiloft. Ik kan hem online niet meer vinden maar het was zoiets: https://www.vd.nl/dames/positiekleding/jurken/mama-licious-zwangerschapsjurk-kanten/tb-1498-5713776232876.html maar dan in het turquoise.

3 jaar geleden

Pretty little thing komt wel van Engeland 馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Noukiama

Seraphine.com heeft een categorie voor 'speciale gelegenheden'. Hele mooie ...
Ik woon in Denemarken en heb al 2 keer besteld. Het is een Engels bedrijf maar beide keren kwamen mijn pakjes vanuit Belgi毛! Een aanrader 鈽猴笍

3 jaar geleden

Ik vind dat ASOS veel jurken aanbied: https://www.asos.com/nl/dames/zwangerschapskleding/gelegenheidskleding/cat/?cid=19822 Als je nog niet te ver bent zou ik ook zeker kijken naar normale jurken alleen dan een maatje groter. Heb ik uiteindelijk gedaan al was er bij mij toen nog amper iets te zien. Zoek je een hele nette (gala achtig) of een beetje casual chique?

3 jaar geleden

Guts en gusto heeft veel variatie aan mooie jurken waar je ook met buik nog goed in past!

3 jaar geleden

ASOS heeft leuke zwangerschapsjurken!

3 jaar geleden

Tiffany Rose heeft hele mooie jurken! Chique genoeg!

3 jaar geleden

Ik ben ook zwanger getrouwd, en was toen 4 maanden zwanger. Ik had een strakke pronovias jurk en die was volledig op mijn maat gemaakt. Heel blij mee geweest!

3 jaar geleden

Vandaag dit setje gekocht! Schoenen ben k alleen nog niet helemaal over uit. Maar de jurk 馃槏馃槏 het is een normale maxi jurk die k ook nog eens in m'n normale maat pas. Hij is van Circle of Trust. Ben er echt heel blij mee. Jurk heeft een lurex draadje erin verwerkt dus echt heel mooi 馃グ Mijn tip: ga naar de winkel en vraag om hulp. De dame heeft mij vandaag echt heel goed en fijn geholpen. Kon steeds niets vinden maar nu last minute toch geslaagd!