22 Reacties

3 jaar geleden

In een groter zwembad kan maar dan wel met een babybandje. Wij hebben ivm onze peuter een zwembad met een glijbaan enz van de action

3 jaar geleden

Reactie op Thvinken

In een groter zwembad kan maar dan wel met een babybandje. Wij hebben ivm ...
Ja zon baby zwemband hebben we inderdaad al. Ik ben vooral bang dat het te koud is voor hem

3 jaar geleden

Reactie op 2022anne

Ja zon baby zwemband hebben we inderdaad al. Ik ben vooral bang dat het te ...
Heb je niet een badthermometer of iets wat je even in t water kan doen? En anders warm water erbij doen

3 jaar geleden

Op internet lees ik dat het water tussen de 30 en 33 graden moet zijn. Wij hebben straks een groot opbergbox gehaald bij de action en haar daar in laten dobberen.

3 jaar geleden

Reactie op Chantalld

Op internet lees ik dat het water tussen de 30 en 33 graden moet zijn. Wij ...
Wat handig! Waar koop je zo'n bandje voor om hun hoofd?

3 jaar geleden

Reactie op Merel 94

Wij hebben een drijfmaatje en die vind ik echt ideaal! ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Merel 94

Ik heb de mijne via vinted gekocht voor 2 euro 🤭 Online zijn ze wel te vinden maar je zit al snel met hoge verzendkosten.

3 jaar geleden

Reactie op Chantalld

Ik heb de mijne via vinted gekocht voor 2 euro 🤭 Online zijn ze wel te vin ...
Handig he vinted! Haha

3 jaar geleden

Ik heb het oude babybadje van zolder gehaald met zitje. Het is wat krapjes, maar ik moest wachten op m'n bestelling van de hema🤣 heb een opblaasbadje van Takkie besteld, daar past ook het badzitje in van Babyjem. Heb het water gewoon lekker warm gehouden, zo warm dat het prettig voelt op m'n polsen. Hij vond het heerlijk! Had ook een klein setje strandspeelgoed gehaald bij het Kruidvat voor 2 euro. Emmertje, vormpjes, schepjes. Hij weet nog niet wat ie er mee moet doen, maar hij vond het heel interessant en het verdween direct in z'n mond🤣

3 jaar geleden

Reactie op Chantalld

Op internet lees ik dat het water tussen de 30 en 33 graden moet zijn. Wij ...
Wat een goed idee!! Ik heb zo'n ring ook nog liggen! Nog genoeg kansen aankomende weken met het lekkere weer. 😜

3 jaar geleden

Ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon in een buitenbad ben gaan zwemmen.. met de gedachten als het echt te koud is dan geeft hij dat wel aan. Hij vond het geweldig en heeft alleen maar gelachen!😊

3 jaar geleden

Hier ook babybadje met zitje, water net iets kouder dan met normaal bad maar zeker wel verwarmd en niet zo lang! Lekker trappelen 😃

3 jaar geleden

Hier een zwembadje gekocht van Wibra gisteren. We hadden het gevuld met half koud en half warm deze voormiddag. Geen idee wat de temperatuur was, maar het was niet 'koud'. Deze avond om 17u is hij er nog ingegaan en was het water zelfs warm. Het is dan ook 31°C buitentemperatuur. Ben benieuwd hoe het mogen zal zijn maar denk niet dat het veel gaat afkoelen. We hebben er nu een 1-persoonsmatrashoes van de action over gedaan om het af te dekken. 😆

3 jaar geleden

Neem de kleine gewoon mee naar het zwembad! Heb wel klein badje mee die ik vul met water wat door het weer zelf warmer wordt. Maar hij gaat ook gewoon mee in het normale zwembad. Ik voel gewoon regelmatig aan ze handjes en voetjes

3 jaar geleden

Ik heb overigens het volgende bij babyzwemmen geleerd: bovenop het hoofdje bij de fontanel kun het beste de temperatuur in de gaten houden. Als dat gewoon warm aanvoelt, is het niet te koud. Is dat wel koud en begint hij/zij te bibberen, ga dan eruit. Overigens maakt het ook uit of je ‘actief’ met je baby aan het zwemmen bent (oefeningen doen etc.) of dat je hem/haar gewoon laat dobberen in een zwembandje. Maargoed, gewoon naar je baby kijken natuurlijk ☺️ Ideale temperatuur is geloof ik rond de 30 graden en dan niet al te lang, afhankelijk van wat je doet. Dobberen max. 15-20. min maar actief ‘zwemmen’ kan wel 30-60 min.

3 jaar geleden

Hier zat ze lekker in de badje hoor! Water gewoon redelijk warm, denk rond de 30 graden en ze vond het heerlijk!

3 jaar geleden

Mijn moeder heeft een klein badje bij de action gehaald, ik bij de Hema een iets grotere, zodat ik er zelf ook ik kan zitten 🤣. De buitentemperatuur moet minimaal 26 graden zijn en het badwater 30a32 graden. We hebben zoals in een opmerking al gezegd is, ook de badthermometer in het buitenbadje gedaan.

3 jaar geleden

Honden zwembadje hond gaat er tog niet in🤣🙈

3 jaar geleden

Deze meid zat lekker te chillen. Bad was 32 graden, met bad thermometer in het water. LET OP!! Je kindje kan door een parasol nog verbranden. Mijn kleine meid is helemaal rood, want deze ‘goedkope’ parasol had geen uv bescherming. Ik had haar goed ingesmeerd maar baby huisjes zijn nou eenmaal heeeel kwetsbaar

3 jaar geleden

Deel 2, dit is dus haar armpje. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben maar haar armen + beentjes zijn deze rode kleur, en het schilfert ook al een beetje. Zo zo zo zo zo zielig.