11 Reacties

7 maanden geleden

Wij zijn een half jaar geleden naar de zon geweest en hadden toen een spf zwemshirt met lange mouwen maar mijn zoontje wilde deze absoluut niet aan. Hij begon steeds te huilen in het zwembad, duurde even voor we erachter waren dat het aan shirt lag🙈 zonder shirt was hij wel oke. Toen hebben we hem gewoon goed ingesmeerd en waar het kon zwembad met schaduw opgezocht. Na het zwemmen deden wij wel meteen een gewoon shirt aan. Wij deden ook de zwemluier voor en na het zwemmen meteen omwisselen voor een gewone luier. Dit gaan we dit jaar weer doen.

7 maanden geleden

Ik volg even want wij gaan in Juli naar de zon en heb wel zo een uv pakje gekocht maar weet niet goed of ik er wel goed aan doe. Alsook heb ik van Lassig (dacht ik) zwembroekjes (meisje) gekocht met zwemluier in want wij zijn reeds al gaan zwemmen en de zwempamper hield niks tegen, stond ik daar met een droog badpak dat beplast werd door mijn dochtertje. De verkoopster zei dat die zwembroekjes van Lassig wel de pipi en stoelgang tegenhoud.

7 maanden geleden

Reactie op JoyPixX

Ik volg even want wij gaan in Juli naar de zon en heb wel zo een uv pakje g ...
Oh is dat zo? Ik dacht dat zwempampers standaard geen pipi tegenhouden, omdat ze anders ook zouden opblazen in het water. Moest dit toch effectief zo werken lijkt me dat inderdaad wel super handig!

7 maanden geleden

Reactie op MomofSeth

Wij zijn een half jaar geleden naar de zon geweest en hadden toen een spf z ...
Ja vorig jaar (toen ze een goei half jaar oud was) hield ze de spf zwemshirs goed aan, maar vond ik het vooral een gedoe. Heb jij toen zijn eigenlijke maar genomen of een maatje groter?

7 maanden geleden

Ik heb me vandeweek toevallig precies hetzelfde zitten afvragen. Je ziet nu overal die shirts met lange mouwen, maar zit dat dan wel lekker? En waarom dan geen broekjes met lange benen, dat dan wel smeren?

7 maanden geleden

Wij hadden een uv zwempakje met lange mouwen met een zwemluier eronder voor ons zoontje. Hij vond dit prima. We deden het uit als hij niet meer in het water ging. Dan een normale luier met droog uv shirt aan tegen de zon. Ook altijd ingesmeerd ondanks het uv pakje en shirt

7 maanden geleden

Ik heb een UV pakje en een UV shirt. Voor het zwemmen doe ik een UV shirt aan en wasbare zwemluier. Na het zwemmen het natte shirt uit, normale luier aan en UV pakje aan. Vergeet ook niet om in het water een UV pet op te doen en buiten het water een pet of hoedje. Het droogt allemaal zo. Maar ik laat mijn kind ook niet de hele tijd in het water. Misschien 2 keer zwemmen en de rest lekker in de schaduw spelen. Met factor 50 natuurlijk.

7 maanden geleden

Reactie op JoyPixX

Ik volg even want wij gaan in Juli naar de zon en heb wel zo een uv pakje g ...
Dit klopt niet. Er zit geen absorberend materiaal in die zwemluiers dus het houdt niks tegen.

7 maanden geleden

Zwempakje van swim essentials ( Lange mouwen) met zwemluier. Ook wanneer ze niet in het zwembad was. En daarover een poncho

7 maanden geleden

Ik heb een badpakje en ik blijf goed smeren met factor 50. Ook heb ik een hoedje als ze die al op gaat houden, want ze heeft ook een flinke bos haar. Zwemluiers zijn alleen goed voor poepjes, die hebben we van de etos.

7 maanden geleden

UV badpakje met lange mouwen, ideaal! Daarover een poncho als ze net uit het water komt. Daaronder een zwemluier van little swimmers en verder smeren, smeren en nog eens smeren!