13 Reacties

6 maanden geleden

Ja zelfde probleem

6 maanden geleden

Ik heb hier geen ervaring mee mijn dochter zit nog steeds in huggies maat 3-4.. Ik zie dat ze van pampers ook zwemluiers hebben geen idee of deze al geprobeerd zijn🙈 maar daar staat bij 14+kg

6 maanden geleden

Reactie op Melaniem93

Ik heb hier geen ervaring mee mijn dochter zit nog steeds in huggies maat 3 ...
Ohja, alleen wel een flinke prijskaartje pff alleen online te bestellen😩

6 maanden geleden

Reactie op melxsss

En anders misschien de moeite waard om te kijken voor een herbruikbare zwemluier. Ik zag bij ons bij het zwemmen meerdere kinderen hier mee lopen en deze zijn verstelbaar geloof ik.

6 maanden geleden

Reactie op melxsss

Ow ja zover had ik niet gekeken🙈 ik zag alleen dat die er zijn. Misschien gewoon eens googlen en dan kom je hopelijk iets tegen wat in jullie situatie past.

6 maanden geleden

Heb wasbare en verstelbaar met meerdere knopjes

6 maanden geleden

Mijn dochter is 19 maanden en heeft ze van de Etos maat 5-6 die passen prima

6 maanden geleden

Reactie op doreenk

Heb wasbare en verstelbaar met meerdere knopjes
Same here, nooit anders gehad. Heb 2 wasbare zwemluiers (altijd een reserve mee naar het zwembad) en die passen echt altijd. Dochter is nu 1,5 jaar zindelijk en zoontje draagt ze nu.

6 maanden geleden

Ik ben benieuwd welke maat je hebt geprobeerd en hoe groot en zwaar je kind is. Onze zoon draagt zwemluier 5/6 en dat zit met aandoen ook strak. Doordat het strak zit blijven ze in het water wel om de billen zitten want ze worden natuurlijk vrij zwaar door het water. Zouden ze niet straks zitten dan zakken ze af...

6 maanden geleden

Reactie op Hetiswathetis

Ik ben benieuwd welke maat je hebt geprobeerd en hoe groot en zwaar je kind ...
Uh 4/5 hebben we hier in gebruik

6 maanden geleden

Zeeman heeft top herbruikbare zwembroekjes, veel lekkerder dan die wegwerpdi grn

MOD

6 maanden geleden

Hier ook wasbare zwemluier, ideaal! Kun je idd verstellen dus maar 1x de aanschaf Hadden een newborn maatje en nu een one size. Kunnen we straks met beiden tegelijk zwemmen als de volgende baby er is

6 maanden geleden

Ik heb de herbruikbare zwemluier van Alva baby, op aliexpress een stuk goedkoper dan bij bol en is precies hetzelfde