17 Reacties
9 maanden geleden
Ik zat idd ook te kijken naar een puddle jumper alleen vaak staat dan er op dat die voor kinderen van 2 jaar zijn.
9 maanden geleden
Ik volg! Toevallig vanmorgen naar gegoogled maar inderdaad vaak staat erbij vanaf 2 jaar...
9 maanden geleden
Reactie op Manu26
Wij hebben een zwemvest met bandjes.
Zowel voor de oudste van 2.5 jaar a ...
Heb ook een puddle jumper gehad.. maar persoonlijk vond ik dat niet echt fijn. Hij ging steeds voorover, omdat hij waarschijnlijk te licht was ervoor..
Wat ik ook fijn vond op vakantie, was zwembandjes met een band
9 maanden geleden
Mijn oudste dochter gebruikte de puddle jumper al voor dat ze 2 jaar was en dat ging prima. Nu gaan wij volgende week op vakantie en is mijn jongste nog geen 1,5 maar ik ga het wel proberen met de puddle jumper. Als het niet gaat heb ik ook nog zo een zwemring trainer die zijn ook erg handig
9 maanden geleden
Wij zijn enorm te spreken over de rode Swimtrainer. 100% het geld waard! Mijn dochter heeft zo genoten tijdens het zwemmen in Beekse Bergen. Het diepe bad was helemaal prima voor haar, dit was zelfs de eerste keer dat ze in een zwembad was. Ze was toen net 1. Ze trappelde meteen rondjes maar kon ook heerlijk relaxen en legde haar hoofdje dan neer. Ik vind m super veilig, ze zit vast, maar voelt hier niets van (zo ziet het er althans uit). Ik kon haar met een gerust hart ‘los’ laten trappelen zeg maar. Die meid heeft genoten! Ik wil geen foto plaatsen, want ik sta er zelf ook op. Maar echt een dikke aanrader. Ik twijfelde ook heel erg, maar achteraf zo blij met deze keuze. Ze hadden ze zelfs hangen daar, die mocht je pakken. Dat zegt wel iets denk ik!
9 maanden geleden
Reactie op Elientje24
Wij zijn enorm te spreken over de rode Swimtrainer. 100% het geld waard! Mi ...
Het schijnt trouwens ook de beste houding te zijn om goed te leren zwemmen! Als ik filmpjes terugkijk zie ik meteen wat ze hiermee bedoelen. Geen aandelen trouwens hoor! Gewoon heel enthousiast 😊🥰
9 maanden geleden
Wij hebben de puddle jumper bij de oudste ook gebruikt toen hij nog lang geen 2 jaar was. Dat ging prima maar wij lieten hem dan ook bijna niet los. Daar vond ik hem te klein voor.
Komende zomer gaan we hem ook voor de kleinste gebruiken, hij is dan ook nog lang geen 2
9 maanden geleden
Wij gebruiken voor beide kinderen de Puddle Jumper (Sevylor) vanaf 1,5 jaar ongeveer. Maar ligt ook aan het postuur of die goed past. Echt super fijn. Er staat volgens mij op vanaf 15 kilo (dat zijn ze bij ons beiden niet). Zolang hij goed om de middel en armen zit, vinden wij het goed.
9 maanden geleden
Reactie op Elientje24
Wij zijn enorm te spreken over de rode Swimtrainer. 100% het geld waard! Mi ...
Bedankt voor de reactie! Goed om te horen :) en alleen maar leuk dat je zo enthousiast bent! Wij hebben 'm gisteren besteld en krijgen 'm morgen binnen. Binnenkort maar eens uittesten :)
9 maanden geleden
Reactie op Pippi5
Wij gebruiken voor beide kinderen de Puddle Jumper (Sevylor) vanaf 1,5 jaar ...
Bedankt voor de reactie. Gelijk even online gekeken en houden 'm zeker in ons achterhoofd :) fijn om te weten dat het niet erg is als ze nog geen 2 zijn. Klinkt als een goede optie!