15 Reacties

3 jaar geleden

Subtropische zwembaden en een wetsuit?

3 jaar geleden

Ik weet niet waar je woond, maar om veendam bij tropica was het water heerlijk warm..

3 jaar geleden

Geen idee waar je woont, maar onze welnes hier heeft 2x/week 1 uurtje babyzwemmen. Dus mogen we met baby's naar de welnes om te zwemmen (enkel het warme zwembad). Super leuk!!

3 jaar geleden

Gewoon gaan babyzwemmen, dan warmen ze het water op voor de kleintjes 😊

3 jaar geleden

Ik woon in Schiedam en bij zwembad Groenoord is het bad gewoon lekker 31 graden! Dat is ook wel de fijnste temperatuur met een kleintje. We gingen 2 weken geleden naar Landal Reeuwijk en daar was het bad zó koud... echt niet leuk! Gewoon even van tevoren naar het zwembad bellen wat de temperatuur is. Als het rond de 31/32 graden is, zit je goed. Veel plezier !

3 jaar geleden

Zwembad bij t hof van Saksen

3 jaar geleden

Reactie op Mama Sinds 2022

Geen idee waar je woont, maar onze welnes hier heeft 2x/week 1 uurtje babyz ...
Wat leukk waar is dat?

3 jaar geleden

Reactie op nataliaa

Wat leukk waar is dat?
Dat is bij shambalah in Buggenhout (België)

3 jaar geleden

Reactie op juudje6

Zwembad bij t hof van Saksen
Kun je daar wel gewoon heen om dagje te zwemmen? Eerder kon dat een tijdje niet, alleen als je op het park verbleef.

3 jaar geleden

Ik weet niet van welke regio je bent. Maar veel steden / dorpen organiseren babyzwemmen. Dan is het water lekker warm voor de babies & de ruimte!

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Kun je daar wel gewoon heen om dagje te zwemmen? Eerder kon dat een tijdje ...
Ja ik heb wel dagjes mensen gezien daar toen we op het park verbleven. Het is niet goedkoop voor jezelf volgens mij maar het kan wel. Baby's zijn altijd gratis natuurlijk. Ik vond het water echt heerlijk warm daar ook voor onze oudste van bijna 2 jaar, die heeft zich heerlijk vermaakt in het pierenbadje daar. Super groot ook.

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Ik weet niet waar je woond, maar om veendam bij tropica was het water heerl ...
Goed dat ik dit lees heb dezelfde vraag als topic startster en woon hier kwartiertje vanaf 👀🙋🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op WISH86

Goed dat ik dit lees heb dezelfde vraag als topic startster en woon hier kw ...
Laatste keer dat ik er was, was het echt heerlijk water. Dat is nu 2 weken geleden, en ik kan niet tegen koud water, maar dit was erg lekker.

3 jaar geleden

Reactie op Manu26

Laatste keer dat ik er was, was het echt heerlijk water. Dat is nu 2 weken ...
Dat heb ik dus ook, ik gruw daar echt van. Van kinds af aan al 🤣🤣