Wij willen graag gaan zwemmen met de kleine. Nu ben ik opzoek naar een zwembad waar we echt goed kunnen zwemmen met haar. Heel veel baden zijn mega koud dus heb je niks aan! Dus zijn er mensen die tips hebben over zwembaden waar ze lekker warm water hebben plus ook goed warm binnen is? Niet dat je uit het water komt en die kleine heeft gelijk blauwe lippen van de kou😂
Geen idee waar je woont, maar onze welnes hier heeft 2x/week 1 uurtje babyzwemmen. Dus mogen we met baby's naar de welnes om te zwemmen (enkel het warme zwembad). Super leuk!!
Ik woon in Schiedam en bij zwembad Groenoord is het bad gewoon lekker 31 graden! Dat is ook wel de fijnste temperatuur met een kleintje. We gingen 2 weken geleden naar Landal Reeuwijk en daar was het bad zó koud... echt niet leuk! Gewoon even van tevoren naar het zwembad bellen wat de temperatuur is. Als het rond de 31/32 graden is, zit je goed. Veel plezier !
Kun je daar wel gewoon heen om dagje te zwemmen? Eerder kon dat een tijdje ...
Ja ik heb wel dagjes mensen gezien daar toen we op het park verbleven. Het is niet goedkoop voor jezelf volgens mij maar het kan wel. Baby's zijn altijd gratis natuurlijk.
Ik vond het water echt heerlijk warm daar ook voor onze oudste van bijna 2 jaar, die heeft zich heerlijk vermaakt in het pierenbadje daar. Super groot ook.