11 Reacties

3 jaar geleden

Je hebt zo van die zwitsal washandjes wij gebruiken dit 🥰 https://www.kruidvat.be/zwitsal-baby-goedemorgen-vochtige-washandjes/p/976172

3 jaar geleden

Billenboekjes mag je niet voor andere plekken gebruiken helaas. Je hebt daar idd speciale doekjes voor.

3 jaar geleden

Dit staat er op de verpakking van de doekjes die wij gebruiken. En ook op de sensitive volgens mij

3 jaar geleden

Nee, wij gebruiken de water doekjes die kan je namelijk overal voor gebruiken

3 jaar geleden

Ik heb ook de waterdoekjes gekocht. Maar ook de Zwitsal washandjes. Die kunnen wij dan in de ochtend gebruiken als hij die dag niet in bad gaat. De waterdoekjes gebruiken wij voor als hij gespuugd heeft. Dank jullie wel voor de reacties!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

Ik heb ook de waterdoekjes gekocht. Maar ook de Zwitsal washandjes. Die kun ...
Zwitsal heeft ook waterdoekjes. Heb hier toevallig een verpakking liggen. Ook met zwitsal geur en mogen voor handen en gezicht

3 jaar geleden

Reactie op Dadayla

Zwitsal heeft ook waterdoekjes. Heb hier toevallig een verpakking liggen. O ...
ja ik zag het idd. Maat ik dacht, dan gebruik ik de goedkope voor tussendoor en de duurdere washandjes om echt te wassen als hij niet in bad gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Yessicamsterdam

ja ik zag het idd. Maat ik dacht, dan gebruik ik de goedkope voor tussendoo ...
Ja slim!

3 jaar geleden

Kan prima hoor. Billetjes zijn ook gevoelig en dus kan ook prima voor t gezicht gebruikt worden. Ik gebruik ze hier ook om smink of make-up te verwijderen. Er is een kans op een allergische reactie, maar dat betekent niet dat je t moet vermijden, dat moet je gewoon even uitproberen, net als je met producten met ei en pinda ook doet. Dan weet je hoe je kindje er op reageert.

3 jaar geleden

Reactie op donyaa

Billenboekjes mag je niet voor andere plekken gebruiken helaas. Je hebt daa ...
Van wie mag je dat niet doen? 😅 zijn gewoon doekjes, kan prima.

3 jaar geleden

Reactie op Amber_87

Van wie mag je dat niet doen? 😅 zijn gewoon doekjes, kan prima.
Kennissen zeggen dat allemaal en dat er daardoor uitslag kan ontstaan bij gevoelige huid. Van de kinderartsen mocht ik dat ook niet gebruiken voor gezicht, ze hadden liever doekje met water als ik niks anders had🤷‍♀️