16 Reacties

2 maanden geleden

Wat goed zeg!! 😍

2 maanden geleden

Ben ik ook wel benieuwd naar! Onze zoon is morgen 10 maanden en lukt het sinds vorige week vrijdag om aan de hand een paar stapjes mee te lopen met 1 handje los. Maar hij stond met 5,5 maand voor het eerst al dus hier zat redelijk wat tijd tussen haha ben benieuwd hoelang het nu nog duurt voordat hij echt loopt😱

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Wat goed zeg!! 😍
Ja echt🙈

2 maanden geleden

Reactie op Junice

Ben ik ook wel benieuwd naar! Onze zoon is morgen 10 maanden en lukt het si ...
Oeh ja ik was ook benieuwd 🙈 verwacht niet lang meer bij jou ook niet

2 maanden geleden

Super knap hoor! Ik vind het soms ook veeel te snel gaan. Onze dochter (10 maanden) zegt nu sinds een paar weken 'papa','mama' en' bah', en zegt soms andere woorden na. En loopt ook aan 1 hand. Benieuwd wanneer ze los kan lopen. Maar het gaat echt zo snel 😭

2 maanden geleden

Reactie op Jaja1989

Super knap hoor! Ik vind het soms ook veeel te snel gaan. Onze dochter (10 ...
Pff ja echt he je kunt nog als de dag van gister bedenken dat je hem ter wereld jent gebracht het flitst voorbij

2 maanden geleden

Hier ook al bijna 3 maanden lopen en nu alleen nog maar klein beetje ondersteuning nodig. Soms van papa naar mama paar pasjes los al. Las dat het vaak rond de 4 maanden duurt van de allereerste stapjes naar los. Maar ja dat is maar een gemiddelde 😊

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook al bijna 3 maanden lopen en nu alleen nog maar klein beetje onders ...
Oeh spannend dames 🥰

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook al bijna 3 maanden lopen en nu alleen nog maar klein beetje onders ...
Kaaaa dit hè, die paar pasjes los. Zo schattig. Maar soms ook nog echt alsof ze dronken is 😂 echt heel grappig.

2 maanden geleden

Reactie op Jaja1989

Kaaaa dit hè, die paar pasjes los. Zo schattig. Maar soms ook nog echt also ...
Ja haha of valt in je armen 🥰

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ja haha of valt in je armen 🥰
Haha ja precies dit! Super schattig.

2 maanden geleden

Super vlot volgens mij! Onze dochter van 10 maanden gaat nu staan als ze iets vast kan houden en ze probeert het los, maar dat lukt nog niet. Onze oudste liep met een jaar aan de hand en achter zo'n wagentje. Liep pad rond de 1,5 los, kon het wel maar durfde niet. Meestal gaat die overgang volgens mij wat sneller.

2 maanden geleden

Ons zoontje staat nu ook al op zonder vast te houden🥰🥰 en loopt al aardig stuk los🥹😍

2 maanden geleden

Hier ook vandaag eerste stapjes los ❤️

2 maanden geleden

Onze loopt aardig vlot en staat op zonder handen alsof het niks is,🫣en dat voor 10 maanden

2 maanden geleden

Hier ook rond de 10 maanden, ze is nu bijna 11 maanden en loopt al echt stevig en begint nu zelfs al een beetje achter de oudste aan te rennen 😱🙈 de oudste waren overigens niet zo snel die liepen allemaal tussen een jaar en 1,5 jaar