4 Reacties
21 dagen geleden
Onze dochter is ook ontzettend moe. Ze doet inderdaad normaal 2 slaapjes maar tegen 16:30 is ze zo moe. Duimpje in haar mondje en wil niks meer. Soms wil ze wel en soms wil ze niet slapen.
Het eten probeer ik los te laten. Overdag gaat het erg goed. Het avond eten wat minder. Wat ze eerder lekker vond haalt ze nu weer uit haar mond of ze gooit alles op de grond en wil niks eten. Ze eet nu graag appelmoes soms een boterham en soms ook niet. Toetje lust ze ook ineens niet meer. Ik zet haar gewoon eten voor en dan zie ik wel wat ze er mee doet. Savonds krijgt ze een fles met melk en ze slaapt wel door snachts dus ik ben ook onzeker maar ik kan er niet veel aan doen. De ene dag lust ze iets en een paar dagen later wil ze het niet eten.
Lekker eigenwijs
21 dagen geleden
Reactie op Vlm
Onze dochter is ook ontzettend moe. Ze doet inderdaad normaal 2 slaapjes ma ...
Heel herkenbaar wat je schrijft hier precies hetzelfde probeer het eten ook los te laten maar toch lastig af en toe ☺️
Jaa idd rond uur of 16:30 16:45 echt moe en dan heeft ze vaak haar middag slaapje tot kwart over 3 half 4 net gehad en gewoon goed geslapen 😱
Ik leg haar rond 5 nu maar even in bed zodat ik ook even kan concentreren op het eten koken 🙈 en idd soms slaapt ze en soms is ze het er niet mee eens maarja ze wil ook niks anders 🙊
Onze dochter krijgt idd ook een fles melk en dan naar bed en slaapt gelukkig ook goed door☺️
Toch fijn om te lezen dat je niet alleen bent ☺️
19 dagen geleden
Ik herken het moe zijn heel erg. Ze doet 2 slaapjes en slaapt ook minimaal een uur per dutje maar is meteen na haar dutje al weer moe. Snap er niks van haha. Ik doe geen derde dutje, maar rek het tot zes uur en dan ligt ze er ook echt tussen 18.15 en 18.30 erin. Wbt avondeten, dit gaat sowieso bij ons altijd heel wisselend, maar alles is een fase zeg ik maar zo. Zal wel weer beter gaan en erna weer minder. Denk dat je het beste geen druk erop kunt leggen. Komt wel weer en als ze s'nachts wel gewoon door slapen dan hebben ze ook geen honger.
19 dagen geleden
Hier ook herkenbaar! Net 1 jaar, maar ook snel moe. Eten gaat wel redelijk, maar fles drinkt ze hooguit 50-75 (voorheen 210). Nadeel daarvan is dat ze ‘s nachts honger heeft en blijft huilen tot ze een fles krijgt. Ze sliep echt goed, maar nu is het even een drama.
Als iemand tips heeft, graag!