14 Reacties

10 dagen geleden

In slaap vallen niet, slapen is echt ruk.

10 dagen geleden

Yep! Zoontje van een jaar en twee weken en sinds z’n verjaardag ongeveer is het gillen zodra hij z’n bedje ziet. Ook snachts vaker wakker en in de ochtend eerder. Heel vervelend. Bij ieder slaapje. Slaapregressie denk (hoop) ik. Geen tips helaas.

10 dagen geleden

Reactie op Krstn

Yep! Zoontje van een jaar en twee weken en sinds z’n verjaardag ongeveer is ...
Ja precies hetzelfde hier, ze is nu ‘ gezellig ‘ weer beneden 😅

10 dagen geleden

Reactie op kimberleyverheul

In slaap vallen niet, slapen is echt ruk.
Ja dat is er hier ook extra bij😅..

10 dagen geleden

Reactie op MalissaaS

Ja precies hetzelfde hier, ze is nu ‘ gezellig ‘ weer beneden 😅
Wij doen nog steeds ons best om ‘m in slaap te krijgen. Zo frustrerend dit! Succes!

10 dagen geleden

Reactie op Krstn

Wij doen nog steeds ons best om ‘m in slaap te krijgen. Zo frustrerend dit! ...
Ah ja dat snap ik, meestal is het hier een paar dagen en wel voorbij. Dus hoop nu ook. Jullie ook succes!

10 dagen geleden

Hier al maanden nu na zn 1 nog heb ik elke nacht nachtdienst

10 dagen geleden

Hier ook sinds 2 weken; drama met naar bed brengen terwijl dat nooit een probleem was. Gisteravond kon ik van 19.00 tot 23.00 elk half uur er heen. Uiteindelijk maar bij mij in bed genomen. Toen ging het goed maar wil dit niet te vaak doen.. wel fijn om te lezen dat meer kindjes dit hebben😅

10 dagen geleden

Is dit niet de slaapregressie? Deze kan namelijk 6 weken(of langer) duren..

10 dagen geleden

Reactie op cccctje

Hier al maanden nu na zn 1 nog heb ik elke nacht nachtdienst
Hier ook nog vaak.. sterkte weet hoe slopend het is..

10 dagen geleden

Vanaf wanneer zijn jullie kindjes precies? Ik merk nu ook echt met elk slaapje erger.. tweede slaapje weigert hij ook echt, overstrekken huilen en wijzen naar de deur.. hij kan zo 6 uur achter elkaar wakker zijn maar ik weet dat hij dan toch heel moe is

6 dagen geleden

Hier ook herkenbaar! Overdag niks aan de hand.. maar in de avonden heeft hij moeite.. hij is dan super moe, maar huilt zodra hij zijn bed aanraakt. Valt beneden op de bank in slaap, maar overleggen is geen optie. Iemand tips?😃🙏

2 dagen geleden

Hier ook drama, terwijl ze altijd echt supergoed ging slapen zonder problemen. Nu elk slaapje huilen zodra ze in bed ligt.

één dag geleden

Hier altijd al een slechte slaper gehad. Sinds het vloerbed gaat het beter