Yep! Zoontje van een jaar en twee weken en sinds z’n verjaardag ongeveer is het gillen zodra hij z’n bedje ziet. Ook snachts vaker wakker en in de ochtend eerder. Heel vervelend. Bij ieder slaapje. Slaapregressie denk (hoop) ik. Geen tips helaas.
Hier ook sinds 2 weken; drama met naar bed brengen terwijl dat nooit een probleem was. Gisteravond kon ik van 19.00 tot 23.00 elk half uur er heen. Uiteindelijk maar bij mij in bed genomen. Toen ging het goed maar wil dit niet te vaak doen.. wel fijn om te lezen dat meer kindjes dit hebben😅
Vanaf wanneer zijn jullie kindjes precies? Ik merk nu ook echt met elk slaapje erger.. tweede slaapje weigert hij ook echt, overstrekken huilen en wijzen naar de deur.. hij kan zo 6 uur achter elkaar wakker zijn maar ik weet dat hij dan toch heel moe is
Hier ook herkenbaar! Overdag niks aan de hand.. maar in de avonden heeft hij moeite.. hij is dan super moe, maar huilt zodra hij zijn bed aanraakt. Valt beneden op de bank in slaap, maar overleggen is geen optie. Iemand tips?😃🙏