12 Reacties

13 dagen geleden

Heb dit niet meegemaakt, maar ik kan me goed voorstellen dat je je er niet goed bij voelt. Ik hoop dat je met de tijd dit een plekje ga kunnen geven en alsnog van je zwangerschap zult kunnen genieten. Jullie gaan een mooi gezinnetje tegemoet 馃

13 dagen geleden

Ik ben nu 8 weken zwanger met een dochter van 4 maanden, ik ben er wel blij mee moet ik zeggen maar ik kan me voorstellen dat het best heftig is als je dit niet voor ogen had!

13 dagen geleden

Yes! Zoontje van eind oktober 2022 en na 3 maanden weer zwanger en dus zoontje van begin november 2023. Ze schelen een jaar en 2 weken. Wij wilden echter wel graag nog kinderen en wilden hen ook kort op elkaar dus was voor ons echt heel fijn dat het zo mocht zijn. En zoals je zegt je dochter zal het zich nooit anders herinneren. Echt nu al hebben ze veel aan elkaar en is het heel leuk om te zien. Voor jezelf als ouders is het langs ene kant pittig maar denk dat dat ook zo is met meer tijd tussen en langs de andere kant ervaar ik het ook heel erg als je bent toch al bezig dus die tweede pak je er zo bij vind ik. Bekijk vooral even goed of jullie dit kindje wel wensen. Denk dat dat vraag nummer 1 is. Veel goeie moed!

13 dagen geleden

Hey, ik wil geen boze reacties of iets krijgen maar je hebt opties. En ik weet zelf dat iedereen hier anders in staat maar als alles in je het niet wilt en je heb er goed en lang over na gedacht heb je als vrouw zijnde gewoon keuzes. Heel veel succes met alles鉂わ笍鉂わ笍

13 dagen geleden

Zie het positief, ze gaan zoveel aan elkaar hebben. 鉂わ笍 1 is ook maar alleen, en fijne leeftijden samen dat ze niet veel schelen. Is een schock snap ik echt, maar komt goed!

13 dagen geleden

Jeetje meid ik snap je heb ook een kleintje van 5 maand vind het zo intensief ook al is het maar 1 ik zou gek worden als ik erachter kwam en ook totaal niet happy .

12 dagen geleden

Jeetje, wat een schrik. Wij hebben een dochter van september 2022 en nu een tweede dochter van 1 december 2023. Niet perse ongewenst, maar wel totaal onverwacht dat het zo snel gebeurde. Ik zal er geen doekjes om winden, het is zwaar. Ik vond het echt heel heftig om (hoog)zwanger te zijn terwijl onze eerste nog niet eens kon lopen. Het was fysiek zwaar, en daardoor mentaal ook. Maar, aan de andere kant, ik hou zielsveel van mijn beide meisjes, en ze zijn fantastisch samen. Ze zoeken elkaar nu al ontzettend op. En ik ben echt op een hele nieuwe manier van mijn oudste dochter gaan houden. Het is hard werken, maar ik krijg er ook veel moois voor terug. Ik denk dat je echt goed moet nadenken of dit inderdaad is wat je wil en of je hier aan toe bent. Dat kan niemand voor jou/jullie beantwoorden. Heel veel succes en sterkte 鉂わ笍

12 dagen geleden

Maak evt een afspraakbij je huisarts, mogelijk kunnen zij je nog helpen met het proces over de keuzes zoals hieronder beschreven, en het proces tijdens de zwangerschap en na de bevalling. Zo nodig kunnen zij je helpen (met wat dingen op een rijtje te zetten door een onafhankelijke) of doorverwijzen naar bijv de praktijkondersteuner

10 dagen geleden

Ik heb toevallig net een test gedaan en die is ook positief. Ik weet ook niet zo goed of ik nu blij moet zijn. Mijn dochter is nu bijna 6 maanden en merk dat ik het af en toe echt wel pittig vind. Dit was ook echt niet gepland..

9 dagen geleden

Ik had gister ook ineens een positieve test, helemaal in shock 馃檴 wel gewenst maar absoluut niet gepland, wordt nummer 5 馃槄 mijn eerste 2 zwangerschappen waren tweeling zwangerschappen.. de tweede keer helaas met 12 weken 1 hartje gestopt met kloppen. Ik ben zo bang dat dit weer een tweeling gaat zijn.. hoewel hoe groot is de kans maar je weet het niet.. ik heb dinsdag een echo

7 dagen geleden

Wat knap dat je hier zo eerlijk over bent. Ik zou om heel eerlijk te zijn ook niet blij zijn. Ik vond de eerste periode met mijn baby loodzwaar en weet niet of ik het zou trekken. Je hebt inderdaad opties en je mag er ook best nog even over nadenken. Het komt goed!