21 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op sorayax
Volg! Hier ook 1 van 13 maanden
En hoe ervaar je het?鈽猴笍
8 dagen geleden
Gefeliciteerd! Ik ben in maart uitgerekend dus net ietsjes meer ertussen maar alsnog dicht achter elkaar! Vind het soms ook spannend als ik eraan denk maar laat het maar op mij afkomen.
7 dagen geleden
Hier net een 2e van 3,5 week, ze schelen 12,5 maand.
Die eerste weken zijn echt chaos 馃槄
Ik heb mijn man niet veel gezien in de kraamweek overdag, hij was met de dreumes beneden en ik met de baby boven. Nu beginnen we weer een beetje ritme te krijgen maar het is nog steeds wel eens hectisch. Vooral als ze allebei tegelijk iets nodig hebben (fles, schone luier, troosten).
Ik laat het allemaal maar gewoon over me heenkomen en probeer verder niet zoveel dingen te willen doen. Alleen het hoognodige en de rest komt later wel weer.
Het gaat echt goedkomen! Succes met de laatste loodjes 馃┓
6 dagen geleden
Reactie op caro99
Hier net een 2e van 3,5 week, ze schelen 12,5 maand.
Die eerste weken zijn ...
Oh spannend zeg en proficiat! & Dankjewel!
4 dagen geleden
Hier ook weer in verwachting. Begin april uitgerekend. Er zit dan 16 maanden tussen. Ik kan wel opzien tegen de gebroken nachten terwijl ze nu nog niet optimaal zijn. Mijn man kan in de nacht niet helpen.
Verder is het maar gewoon go with the flow.
Ik merk wel dat het pittiger is zo kort achter elkaar zwanger en ik til nu veel meer natuurlijk, wat ik niet altijd bevorderlijk is.
茅茅n dag geleden
Reactie op FFR
Hier zwanger van de derde, uitgerekend begin maart dus ook met een kleintje ...
Wij hebben wel een duo wagen gekocht, vind dit toch een fijn idee dat beide dan lekker in de wagen kunnen zitten.
Weet niet hoe oud je oudste is maar misschien zou je dan een duo wagen voor de twee jongste en dan voor de oudste een mee rijplankje?
茅茅n dag geleden
Reactie op FFR
Ja zoiets had ik ook in gedachte. De oudste is 3 jaar dus dat kan. En welke ...
De Bugaboo donkey duo, dus naast elkaar. Deze wagen is niet ontzettend breed maar je hebt wel beide kindjes naast elkaar.
Ik vind het geen fijn idee dat de baby onderin ligt zoals bij de meeste duowagens, tevens vind ik die ook allemaal erg lang en lijken mij bochten enzovoorts daarmee juist lastiger dus vandaar eentje naast elkaar!