22 Reacties
7 maanden geleden
Hier laatste fles om 22 30 aaar lijkt nu in een slaapregressie te zitten rond 3.30 weer 1.5i wakker soms en echt wakker. Daarvoor vaak speen keer kwijt of meerdere keren nu ook behoefte aan beetje melk
7 maanden geleden
Hier is het nog altijd standaard minstens één keer wakker én nog een voeding om 22:30. Hij gaat om 19:00 naar bed, we maken hem dus nog wakker om 22:30 (verplaatsen hem dan van zijn eigen kamertje naar de co-sleeper) en komt dan vaak nog minstens een keer rond 2:30. Slaapt wel direct door dan gelukkig.
Hij vindt overdag alles veel te interessant om goed te drinken, dus hij haalt zijn trek in de nacht in. Heb er gelukkig niet zo veel last van maar zal het ook zeker niet erg vinden als hij doorslaapt 😅
7 maanden geleden
Hier standaard minstens 3x wakker. Kan de klok er ook bijna op gelijk zetten 😂🙃 2x daarvan krijgt ze een droomvoeding, laatste keer is het vaak alleen speen en weer door. Als dat niet lukt eindigt ze bij ons in bed.
7 maanden geleden
Reactie op GCAHM
Ze heeft een slaapzak aan, ze rolt haar bed geheel door waardoor ze niet on ...
Misschien iets warmer pyjamaatje aantrekken? Wij hebben een koukleum. draagt nu nog 1,5 tog. zak met mouwen, romper korte mouwen en lange broek (met voetjes of sokken) en een dekentje 😅
7 maanden geleden
Hier gaat hij tussen 19:00 en 20:00 naar bed. Vaak wordt hij ergens in de nacht wel een keer wakker en helpt alleen een speentje geven zodat hij weer in slaap valt.
Hij wordt op het moment eigenlijk standaard nog 1x echt wakker voor een fles, rond 05:00, maar valt gelukkig meteen weer in slaap daarna.
Ik vraag me ook elke keer af of hij het dan niet koud heeft, omdat hij inderdaad rond 05:00 wakker wordt. Maar hij heeft nu een korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen/pijpen en een 2 tog slaapzak aan. (wel zonder mouwen want hij draait veel in bed en dan gaat beter zonder de mouwen) Geen dekentje want die trekt hij los of hij rolt zo erg dat hij op een gegeven moment scheef/ondersteboven in bed ligt.
7 maanden geleden
Reactie op GCAHM
Ze heeft een slaapzak aan, ze rolt haar bed geheel door waardoor ze niet on ...
Ongevraagd advies, excuses, maar misschien wil je het dekentje weg laten als je kindje door het bed heen dwaalt en al een slaapzak draagt. Het is een risico dat ze er onder komt en niet voldoende zuurstof krijgt (risico op wiegendood). Misschien wil je liever een dikkere slaapzak aan doen zonder dekentje of een dikkere pyjama aantrekken ❤️
7 maanden geleden
Mijn zoontje wordt ook wakker hoor. Hij kan heel goed zelf in slaap vallen (zonder speentje of andere dingen) maar toch wordt ie wakker. Het is dan ook niet per se honger maar gewoon wakker. Gaat vanzelf over denk ik. Hij krijgt ook voldoende slaap overdag maar ook niet te veel dus ik denk dat het gewoon komt omdat het een baby is 😜