Vandaag 6 .1 dag zwanger en heb amper sympthomen. Ik heb nergens last van. Me tepels zijn wat gevoelig. Maar niet extreem dat het op valt ofzo. Ben ik de enige ? Of zijn er meer vrouwen die al sinds ze weten dat ze zwanger zijn amper sympthomen ervaren?
Ik heb alleen bij 4/5 weken misselijkheid gehad nu alleen donkere tepels en gevoelig met slapen/ savonds banden pijn en nu 8 weken van mijn tweeling je hoeft je echt geen zorgen te maken
Ik ben 6+2 maar echt werkelijk nergens last van! Wel spannend na een miskraam in december met 5,5 week. Maar het kan prima zonder klachten. 12 april de echo met 7+4
Ik had ook geen klachten toen :) met 7+4 een mooie echo met kloppend hartje gehad. Ondertussen 10+4 en nog steeds nauwelijks symptomen. Het enige dat ik heb is dat ik veel vaker moet plassen🙈
Hier ook heel weinig klachten en wat heeft me dat zenuwachtig gemaakt. Nog steeds af en toe wel een beetje, maar vorige week hebben we zon overtuigend kloppend hartje gezien dat ik nu weet dat het ook gewoon goed kan zitten. No worries dus, gewoon maar van genieten dat je je zo goed voelt!
Oh zo herkenbaar, ik twijfelde in het begin wel of alles goed zat. Ik heb alleen grotere borsten en heel veel honger en vaker plassen. En heel erg moe, alsof ik de marathon loop elke dag.
Maar ook ik heb al een kloppend hartje gezien en ben nu bijna 9 weken zwanger. Hiervoor 2 miskramen gehad.
Jaa vandaag, wegens eerder miskraam , een vroege (inwendige) echo gehad. Ik dacht 6+4, maar het is iets vroeger nog maar rond de 6 weken. Maar wel al heel goed een kloppend hartje gezien ❤️❤️❤️! Geen symptomen is dus geen reden voor paniek:)