12 Reacties

6 maanden geleden

Ik geef met de laatste fles melk met pap erbij heeft hier enorm geholpen

6 maanden geleden

Misschien het ochtend dutje 45 min doen, en de middagdut rond de 2 uurtjes en de na middag dut maar 15 min?

6 maanden geleden

En niet voor 9u een dutje doen, dat kan er voor zorgen dat hij eerder wakker wordt in de ochtend 😊

6 maanden geleden

Reactie op Marjolein.mar

Ik geef met de laatste fles melk met pap erbij heeft hier enorm geholpen
Oh echt? Wat merk je dan nu wat anders is?

6 maanden geleden

Reactie op RomyDesiree

En niet voor 9u een dutje doen, dat kan er voor zorgen dat hij eerder wakke ...
Maar hoe zie je dit voor je als je kleine 6 uur wakker is? 😂 Of eerder? Heb dat hier namelijk ook en red t dan echt niet om m zolang wakker te houden hoor 😅

6 maanden geleden

Reactie op Es0492

Oh echt? Wat merk je dan nu wat anders is?
Hij slaapt gewoon wat langer uit vandaag bijv kwart over 7 wakker

6 maanden geleden

Reactie op MC26

Maar hoe zie je dit voor je als je kleine 6 uur wakker is? 😂 Of eerder? He ...
Naar bed brengen als de kleine moe wordt en wakkertijden aanhouden werkt hier top. Is nu ongeveer twee uur wakker en dan brengen we ‘m weer naar bed. Valt zelf in slaap en bepaalt zelf hoe lang hij slaapt. Zo doet hij meestal drie dutjes op een dag.

6 maanden geleden

Proberen heel langzaam te verschuiven? Door het ochtend dutje bijv met 5-10 min te verlaten dat paar dagen doen en dan weer wat later? Verschuiven van ritme kan echt aantal weken duren.. maar als je zoon om 5 uur wakker is dan is half 9/9 uur slapen ook wel laat toch? Houdt hij het zolang vol ‘s ochtends? En s ochtends in donkere ruimte blijven tot moment dat je wil dat hij gaat leren wakker worden (dus bijv 6 uur)

6 maanden geleden

Reactie op Marjolein.mar

Hij slaapt gewoon wat langer uit vandaag bijv kwart over 7 wakker
Ah oké! En komt hij nog voor een nachtvoeding? Of kwam hij nog voor een nachtvoeding?

6 maanden geleden

Ik vind thenewsleepcoach fijn om te volgen op Instagram. Zij geeft ook duidelijk over de slaapjes voor 9 uur. Mijn ukkie is nu 7,5 maand, zit midden in de slaapregressie en een nieuwe sprong en is ook zo vroeg wakker. De oudste had dit ook dus het is gelukkig tijdelijk. Wij zijn wel al overgestapt naar 2 slaapjes als dat uitkomt, ik hou 2-3-4 aan of 2-3-3-3 als wakkertijden. Ligt aan de duur van de slaapjes. Als hij om 5.30 wakker is leg ik hem ook gewoon om 7.30/8.00 er weer in

6 maanden geleden

Reactie op meerelle

Ik vind thenewsleepcoach fijn om te volgen op Instagram. Zij geeft ook duid ...
Ja die is ook goed en heeft ook goede tips! En lijkt ook echt naar behoefte van baby ❤️

6 maanden geleden

Toevallig in haar nieuwsbrief vanochtend