7 Reacties

8 maanden geleden

I wish! 😂 verschrikkelijk zo’n lege salontafel…

8 maanden geleden

Helaas niet - hebben het geprobeerd om het niet weg te halen, maar dat resulteerde er in dat er fotolijstjes stuk zijn en de google hub de hele woonkamer door ging(stonden op het tv meubel) . Daar vind ik dat soort dingen iets te duur voor

8 maanden geleden

Nooit weggedaan eigenlijk. Gewoon al heel kordaat vanaf het begin mee omgegaan. Als je ergens op bezoek gaat kan men ook niet telkens alles gaan wegruimen. Heel gevaarlijke dingen gaan natuurlijk wel weg. Ze hebben inderdaad wel periodes dat ze niks zouden willen laten staan. Even proberen met niet breekbare spullen er neer te zetten en wat tijd gunnen. Wel hebben we spullen die hij dan wel mag nemen en dat neemt de aandacht naar andere dingen toch wel af

8 maanden geleden

Reactie op Cheds

Nooit weggedaan eigenlijk. Gewoon al heel kordaat vanaf het begin mee omgeg ...
Ja goeie! Ik ga het denk ik idd eerst maar eens proberen met niet breekbare spullen..

8 maanden geleden

Nog lekker jaartje mee wachten. Je maakt je leven zoveel makkelijker door het nog even niet te doen. Hoe minder breekbaar spul, hoe relaxter je leven. Hetzelfde met op visite gaan. Deze leeftijd heb je een veel gezelligere middag als je ergens bent waar alles kindvriendelijk is, alles mag en kan. Beetje opvoeden hoort erbij, maar waarom jezelf onnodig lastig maken 😜

8 maanden geleden

Nog lekker jaartje mee wachten. Je maakt je leven zoveel makkelijker door h ...
Haha, ook hier mee eens! 😂 lastig hoor

8 maanden geleden

Nog lekker jaartje mee wachten. Je maakt je leven zoveel makkelijker door h ...
Hahaa mee eens! Bij ons staat ook de salontafel voor de tv kast zodat mijn dochter er niet bij kan want alle snoeren en die dunne tv stonden echt niet veilig. Nee hoor maak het jezelf makkelijk Zo min mogelijk prullaria want ze weten alles te vinden 😂😂