13 Reacties
12 dagen geleden
Ach wat een knap kereltje. Misschien zou je het eens aan het consultatiebureau kunnen vragen. Ik weet uit mijn hoofd dat kindjes van 9 maand moeten kunnen rollen naar een kant maar zelfstandig zitten weet ik niet. Wie weet hebben zij advies zoals de fysio of zeggen ze wel over twee maandjes zou hij het moeten kunnen ofzo.
Hoe was je eerste kindje? Kun je hem daar mee vergelijken ? Misschien helpt dat.
12 dagen geleden
Hoi 😀 wat een schatje! Is het niet het makkelijkst om even het consultatiebureau te bellen met je vraag? Je gaat hier waarschijnlijk alleen maar een heleboel meningen krijgen. Je kindje loopt iets achter het gemiddelde maar of dat erg is of niet moet je denk ik aan een expert vragen.
12 dagen geleden
Dank jullie wel voor jullie reacties!❤️
Ik heb het 3 weken geleden ook aangegeven bij het consultatiebureau en volgende week hebben we weer een afspraak om te kijken of het al iets is verbeterd. Ook gaf het vrouwtje bij het CB aan dat ze mij wel wilt doorverwijzen naar een fysio als dit niet veel verbeterd is.
Zijn grote broer kon al zitten met 7 maanden en kon al staan toen hij 11 maanden was. Totaal niet te vergelijken met elkaar en als ik dat wel doe, dan word ik alleen maar onzeker.
12 dagen geleden
Wat een schattig ventje, hele leuke foto!
Een vriendin van mij loopt met haar kindjes bij de fysio vanwege hypermobiliteit. Niks ernstigs maar vergt wel extra oefening. Nu wil ik niet zeggen dat jouw kindje dat ook heeft, maar wellicht is het iets om bij de fysio te laten checken (of hij checkt het zelf al).
Komt vast goed met jouw kleine knapperd! Succes!
12 dagen geleden
Mijn dochter van 1 jaar is sinds vorige week voor het eerst zelfstandig gaan zitten en tijgeren. We hebben oefeningen gekregen van de fysio en na een week oefenen liet ze dit zien. Ze is wel extreem flexibel, dan vraagt nog meer kracht om dit voor elkaar te krijgen.
12 dagen geleden
Onze zoon van vorige week 1 gaat ook pas sinds vorige week zelf zitten en verder ook alleen tijgeren. Mijn andere zoon van 3 kon ook pas kruipen bij 13 maanden en liep pas met 20 maanden. Het is misschien wat later maar zolang ze wel ontwikkelen zou ik me er niet teveel zorgen over maken
7 dagen geleden
Wij hebben ook een kindje wat niet wilde kruipen en zelfstandig tot zit komen. Wij zijn mede door deze reden naar een osteopaat gegaan en wonderbaarlijk kroop hij diezelfde dag nog! Er zat van alles vast wat hem blokkeerde..