6 Reacties
7 maanden geleden
Ik til hem aan het zadel wat omhoog, en anders het zitje zelf.
Als hij stevig genoeg vast zit zou dat moeten kunnen haha.
Maar dat het lastiger is klopt wel ja!
Vond ik ook echt even wennen toen ik naast het voorzitje ook een achter zitje op de fiets zette.
7 maanden geleden
Reactie op justmelikealways
Ik til hem aan het zadel wat omhoog, en anders het zitje zelf.
Als hij ste ...
Jaa, het kan ook wel maar het is gewoon mega zwaar! 😅🙈 En dan te bedenken dat hij alleen nog maar zwaarder word. Ik had van de week al zoveel last van m’n schouder daardoor. Dat moet toch makkelijker kunnen zou je zeggen? 😩
7 maanden geleden
Ik heb er 1 achterop en 1 in een voorzitje en het lukte mij alleen met aan het zadel tillen en dan op de standaard "rijden". Maar nu is binnen 3 jaar mn zadel steunen aan beide kanten doorgebroken. Probeer het nu aan het kleine stukje bagagedrager wat er nog over is te doen, maar blijf wel eens met m'n vinger eronder steken 🫣😂
Dus het is zeker strugglen..
7 maanden geleden
Ik heb net een nieuwe fiets en ben met precies deze vraag terug gegaan. De oudste achterop is namelijk 4 jaar dus inderdaad niet meer op te tillen.
Vrouw van de winkel gaf alleen als antwoord, ja daar is de standaard ook niet voor bedoeld. Dus gewoon er pas optillen als de standaard er af is. Een anders standaard heb ik niet zei ze…
Terwijl met mijn oude fiets was het echt makkelijker (ook zwaar maar minder)
7 maanden geleden
Reactie op carinaa
Ik heb net een nieuwe fiets en ben met precies deze vraag terug gegaan. De ...
Maar dat is toch raar?! Ik hoor ook van mensen die hun kindje zo erop tillen zonder de fiets überhaupt op de standaard te doen. 🤷🏼♀️ Vind het maar raar,hoor. Dit moet toch makkelijker kunnen?!