5 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben dit ook voor onze zoon aangeschaft en is nu 9 maanden. Ik herken het niet ondanks dat hij snel zweet vanwege zijn hartafwijking. Misschien te warm aangekleed?

5 maanden geleden

Ik herken het helemaal! Ik heb het matras met beschermer en hoeslakens van Aerosleep, overgenomen van een vrienin. Ik leg onze dochter weleens gewoon alleen in haar luier te slapen onder een dun lakentje omdat ze het zo warm krijgt, maar alsnog is de kant waar ze haar hoofd op legt 's ochtends helemaal nat van het zweet. Toen ik ging googlen vond ik een artikeltje van de consumentenbond dat daarover gaat (althans, over de matrasbeschermer): https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2019/dikke-onvoldoendes-voor-babymatrasbeschermers

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem100

Wij hebben dit ook voor onze zoon aangeschaft en is nu 9 maanden. Ik herken ...
Nee dat niet alleen romper en slaapzak die super dun is. Als ik haar gewone matras gebruik nergens geen last van.

5 maanden geleden

Reactie op Qiara

Ik herken het helemaal! Ik heb het matras met beschermer en hoeslakens van ...
Oke mmm vreemd.. zal eens contact opnemen met aerosleep want daar vind ik het echt te duur voor. Gebruik je nu weer een gewoon matras?

5 maanden geleden

Reactie op jolanda9493

Oke mmm vreemd.. zal eens contact opnemen met aerosleep want daar vind ik h ...
Wij hebben nu die andere dus, ietsje beter, maar nog steeds 's ochtends een warm bolletje hoor.