15 Reacties

één dag geleden

Oh jeetje wat een uitdaging is dat! Ik weet niet of je het wil, maar tv kijken is hier altijd een goede afleiding als we willen dat ze even stilzit. Nood breekt wet als anti-tv bent? Verder misschien slaapzak aanhouden? Dat kruipt/staat sowieso al lastiger, dus misschien voorkomt dat het ook een beetje. En ik weet niet of je een kinderstoel met blad hebt of deze goed aan tafel kan aanschuiven, maar anders kan je daar wat activeiten op doen, zoals verven (in een zakje), of spelen met zo’n opblaasbaar waterding dat je ook voor tummy time kunt gebruiken. Je hebt ook van dat kinetische zand wat misschien kan of je kunt met voedsel kleurstof rijstkorrels kleuren en dat in een bak doen met schepjes en bakjes.

één dag geleden

Wat zielig voor je kindje! En lijkt me een enorme uitdaging voor jullie. Veel uitjes zoals kinderboerderij etcetera waarbij ze veel kan kijken. Hier is een tuincentrum ook altijd een hit. Mag ze wel rechtop zitten in een kinderstoel? Misschien al wat knutselen proberen? Met krijtjes of verschillende knutsel materialen. Of zo’n ouderwets tekenbord waar je met zo’n pen overheen gaat en dan weer uitwist. Kan even niet op de naam komen.. Kruidvat heeft leuke voelboekjes met dieren, daar is ze hier ook altijd wel even zoet mee.

één dag geleden

Wat zielig en pittig! Ik zou inderdaad ook af en toe dab toch de tv aan zetten, hier is juf roos favoriet...creatieve bezigheden, veel bezoek laten komen voor de afleiding, wandelen in bijv een tuincentrum met kerstshow

één dag geleden

Reactie op Kizwi123

Wat zielig voor je kindje! En lijkt me een enorme uitdaging voor jullie. Ve ...
Bekijk BOTC Tekenbord - Magnetisch - Kids Art - Kleuren Tekenbord - Roze op: https://www.bol.com/nl/p/botc-tekenbord-magnetisch-kids-art-kleuren-tekenbord-roze/9300000155739380?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Dit bedoelde ik. Geen idee of ze er al iets mee kan hoor op die leeftijd.

één dag geleden

https://www.ilovespeelgoed.nl/product/petit-boum-sensorische-fles-sound-fish.html?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_term=147916&utm_content=1522040 Sensorisch speelgoed is misschien ook leuk. En muziekinstrumenten misschien? Sambaballen of zoiets: Bekijk Nijntje speelgoedinstrument - Mijn eerste piano - met 2 functies op: https://www.bol.com/nl/p/nijntje-speelgoedinstrument-mijn-eerste-piano-met-2-functies/9300000078636297?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één dag geleden

Mag ik vragen hoe ze haar beentje heeft gebroken? Ocharme toch !

één dag geleden

Reactie op sen91

Mag ik vragen hoe ze haar beentje heeft gebroken? Ocharme toch !
Ja, ze is van ons bed gevallen. Ze duwde zichzelf hard af naar de rand omdat ze een kabeltje wilde pakken, en mijn vriend kon haar net niet op tijd grijpen. Ons bed is vrij hoog, ongeveer 1,5 meter met opslag eronder. Het is echt zo kak en verdrietig, maar zijn ons er heel bewust van dat het nog veel erger had kunnen aflopen.

één dag geleden

Reactie op Kizwi123

https://www.ilovespeelgoed.nl/product/petit-boum-sensorische-fles-sound-fis ...
Die nijntje piano is wel heel leuk! Die ga ik sowieso even voor haar bestellen. Ze houdt super veel van muziek.

één dag geleden

Reactie op Kizwi123

Wat zielig voor je kindje! En lijkt me een enorme uitdaging voor jullie. Ve ...
Wandelen werkt inderdaad heel goed. Die kerstdorpen zijn ook al weer in opbouw dat is indd ook wel een hele goede. En de geluidenboekjes zijn ook een groot succes. Tekenbord.. twijfel een beetje of ze daar nog niet te jong voor is. Ze doet vooral alles in haar mond 😅 knutselen doen we al wel af en toe met haar maar dat is vooral sensorisch… alleen mag ze niet in bad en past/mag ze niet in de kinderstoel. Zit vooral in de wipstoel of op schoot.

één dag geleden

Heel erg bedankt alvast voor alle nieuwe tips en ideetjes 💖

één dag geleden

Reactie op Babs Cato

Ja, ze is van ons bed gevallen. Ze duwde zichzelf hard af naar de rand omda ...
Inderdaad! Gelukkig is het alleen haar been. Veel beterschap!

één dag geleden

Ah sterkte! Misschien staan hier wat tips tussen? https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-december-2021/beentje-gebroken-tips-Xww9gOQ

één dag geleden

Ons zoontje heeft met 7 maanden zijn beentje gebroken. Waarom mag zij alleen zitten en liggen? Is dit vanuit het ziekenhuis aangegeven? Ons zoontje mocht toen doen wat hij zelf wilde,want hij zou nooit teveel doen vanuit zichzelf, en kon wel door de kamer tijgeren, mochten hem alleen niet actief stimuleren. Maar misschien heeft het met de break te maken? Wat Ons zoontje nog steeds erg leuk vindt is een torentje bouwen van blokken, of zo'n stapeltoren waar hij zelf de ringen op kan doen, hier blijft hij ook altijd rustig bij zitten. Heel veel sterkte!

21 uur geleden

Rugdrager? Als ze kinderwagen zat zijn, is dit altijd nog erg leuke afwisseling. Waar zit de breuk precies? Kan mij zo voorstellen dat als je bijv beentje spalkt en ze met handen en andere been nog wel vooruit kunnen komen? Misschien vast al genoeg advies meegekregen vanuit het ziekenhuis, maar heeft er kinderfysio meegedacht naar opties/alternatieven? Lijkt mij echte uitdaging 3 weken lang. Sneu en moeilijke periode voor jullie. Heel veel succes!!