17 Reacties

5 maanden geleden

Ja wel een beetje, maar hebben nu de normale opvolgmelk 2 van de AH gekocht. Hopelijk zorgt dat niet voor problemen :)

5 maanden geleden

Ja! Ik kon er vandaag nog één uit het schap vissen, maar bij de kassa kwam er een melding en moest hij worden ingenomen 😱 de medewerker kon niet vertellen waarom ze een melding kreeg, maar waarschijnlijk is er iets mis gegaan in de productie. Ik heb toen maar gewone ah kunstvoeding gehaald… hopelijk eet hij dat ook en heeft hij geen last van de wisseling. Ik wilde morgen weer langs wat Albert Heijnen gaan, maar is toch een wat groter probleem blijkbaar.

5 maanden geleden

Reactie op Mouton

Ja! Ik kon er vandaag nog één uit het schap vissen, maar bij de kassa kwam ...
Klantenservice van AH kon niks vertellen. “Lag bij de leverancier” “nergens meer te krijgen”

5 maanden geleden

Oh ik zag idd lege schap en tijdelijk niet leverbaar. Gelukkig nog 1 bus kunnen scoren. Mijn zoontje krijg maar 1 fles van deze voeding en voor de rest borstvoeding, dus ik kan er gelukkig nog effkes mee doen. Maar ben benieuwd wat er aan de hand is 🤔

5 maanden geleden

Heb een melding gemaakt bij de voedsel en waren autoriteit. Ik kon nog een pak vinden, maar kreeg het niet mee van de desbetreffende AH. Lijkt erop alsof ze uit de schrappen gehaald zijn.

5 maanden geleden

Medewerker van AH heeft mij verteld dat alles uit de schappen is gehaald vanwege een ‘productiefout’, ze kon ook niet vertellen hoe lang het duurde voordat er nieuwe voorraad is 🥲 Hier nu overgestapt op de normale, tot zo ver niets aan de hand. Zijn al vaker geswitcht dus misschien daarom?

5 maanden geleden

Hier ook! Helaas de gewone van ah hier ook steeds helemaal uitverkocht 😩

5 maanden geleden

Reactie op onet

Hier ook! Helaas de gewone van ah hier ook steeds helemaal uitverkocht 😩
Oje, dat is goed om te weten. Dan probeer ik die ook nog in te slaan

5 maanden geleden

Etos eigen merk is qua samenstelling exact hetzelfde als de AH, daar kun je zonder problemen tussen afwisselen dus mocht de normale ook op zijn kun je altijd nog naar de Etos :)

4 maanden geleden

Ze zijn in heel Nederland teruggeroepen omdat er een fout is geweest bij de productie en hierdoor niet veilig waren om te gebruiken. Wij bieden het normaal ook aan op de opvang waar ik werk, maar konden het ook niet meer bestellen. Dit is ons verteld. Het is dus nergens in Nederland meer te krijgen en als je het nog wel ergens vind mag het niet verkocht worden en zou ik het dus niet gebruiken. 😅

4 maanden geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ze zijn in heel Nederland teruggeroepen omdat er een fout is geweest bij de ...
Waar vind je dat terug? Ik kan het niet vinden online

4 maanden geleden

Reactie op simone1993simone

Waar vind je dat terug? Ik kan het niet vinden online
Geen idee. Mijn vestigingsmanager heeft naar het hoofdkantoor of klantenservice van AH gebeld geloof ik.

4 maanden geleden

Ik ben ook over op de normale! Geen problemen heeft dit opgeleverd.

4 maanden geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ze zijn in heel Nederland teruggeroepen omdat er een fout is geweest bij de ...
Ik vind het dan wel heel bijzonder dat er geen terugroep actie gedaan is - dat doen ze regelmatig als er iets niet helemaal in orde is. Zeker bij babyvoeding zou je zeggen dat ze daar voorzichtig mee omgaan.

4 maanden geleden

Reactie op juliadepulia101

Ik vind het dan wel heel bijzonder dat er geen terugroep actie gedaan is - ...
Ja geen idee? Ze zullen er wel op tijd achter gekomen zijn voor die batch en het meteen allemaal terug geroepen hebben. Alles daarvoor was gewoon goed. Maar ik weet verder ook de details niet, dus pin me er niet op vast.

één maand geleden

Hij is er weer! 👼🏼

één maand geleden

Reactie op Lot222

Hij is er weer! 👼🏼
Nu is bio opvolgmelk 3 uit de schappen 😅