9 Reacties
6 maanden geleden
Hi! Ik puzzel een beetje met dezelfde vraag. Wij hebben hem aangelaten afgelopen nachten. En dan op 23.5 graden gezet (dan wordt het id kamer zo'n 20.5 a 21.5 graden). Vraag me niet waarom dit verschil komt :p maar ik zorg wel dat ze aan de andere kant van de kamer ligt niet onder de airco. En dan doe ik dr een romper zonder mouwen aan, een shortama heet dat geloof ik en een slaapzakje van 0.5 tog....
6 maanden geleden
Wij zetten hem uit als ze naar bed gaat. Bij ons op de kamer staat ie wel de hele nacht aan, dus als ze soms eind van de nacht bij ons eindigt ligt ze er wel in. Maar sowieso nooit recht eronder.
6 maanden geleden
Wij hebben de afgelopen nachten ook de airco aan gelaten op 26 graden.
6 maanden geleden
Hier wordt het al snel heel erg warm in de slaapkamers dus vooral met deze warmte draait de airco overuren. Ik heb hem zowel overdag als snachts de hele tijd aan staan en dat gaat tot nu toe prima. Ze heeft er geen last van. Ligt overigens niet direct onder de airco. Die blaast richting het raam en zij ligt aan de andere kant. De airco staat hier meestal op 23 graden waardoor het ongeveer 22 graden in de slaapkamer is. Ik doe haar daarom wel een pyjama met lange mouwen aan en een slaapzakje. Dit gaat tot nu toe prima en ze voelt goed, koel in de nek maar niet te koud.
6 maanden geleden
De airco's zijn in onze slaapkamer en beneden. De koele lucht komt dus indirect bij onze kids. We laten hem snachts op zo'n zacht mogelijke stand staan, anders wordt het al snel toch warmer in huis (hele huis is opgewarmd door vele zonuren). En eerlijk.. we wekken toch veel meer stroom op dan we verbruiken.
6 maanden geleden
Hier gaat hij alleen zo'n 2 a 3 uur voor het slapen aan bij de oudste die op zolder ligt (hangt op de gang blaast zijn kamer in een naar beneden). Op de verdieping van ons een de jongste doet dit dan 1 a 1.5 graden. Maar wij hebben een goed geïsoleerd huis waardoor het sowieso op onze verdieping nog niet boven de 23.5 is geweest