28 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op AnkeTijsen
Wanneer je kindje met vaste voeding begint zijn dit oefenhapjes en blijft t ...
Water in de eerste ronde melk is niet verkeerd en helpt met stoelgang te verbeteren. Vanaf 6 maanden komen hapjes bij en melk moet minder worden in dagelijkse hoeveelheid en is niet de hoofdbron in de voeding, maar zit nog wel bij. Juiste timing is in de ochtend dan start je lichaam goed op ook voor de kleine. Je schreef zo op alsof de kleine heel fles water drinkt,wat niet het geval is! Dat beinvloed ook niet hoeveel de kleine melk pakt. Kleine laat wel merken als die honger heeft. Mijn advies is niet slecht en ik hoef niet door jouw verbeterd te worden. Er zijn meerdere manieren om te helpen met moeilijke stoelgang bij de kleine. Dit is ook een van en juist door in de ochtend te geven start je lichaam beter op.
6 maanden geleden
Reactie op Sindel
Water in de eerste ronde melk is niet verkeerd en helpt met stoelgang te ve ...
Let's agree to disagree, ieder op basis van eigen kennis en vertrouwen in eigen bronnen. Jammer dat je het persoonlijk opvat. Laat iedere meelezer voor zichzelf bepalen voor welke info ze gaan, ze hebben nu in ieder geval beide geluiden gehoord en dat was mijn enige doel.
6 maanden geleden
Reactie op Sindel
Water in de eerste ronde melk is niet verkeerd en helpt met stoelgang te ve ...
Ik ben het hier niet mee eens. Juist melk is tot 1 jaar de hoofdbron voor voeding. Waar water zit, kan geen melk zitten. Eerst melk, dan een hapje en bij het hapje water aanbieden om verstopping te voorkomen.
6 maanden geleden
Volkomen normaal. Als je toch wilt dat je kleine een volle luier krijgt moet je afgekolfde melk een dagje in de koelkast bewaren en dan de vetlaag bovenop met een lepel aan je kleine geven