10 Reacties

één maand geleden

Hier ook enkel de 2 onderste en ook pas heel laat 15 en 22 september en daarna ook niks meer. Kan geen kwaad. Oudere broer had ze heeeel snel

één maand geleden

Hier staat de teller na 13 maanden nog steeds op 0 🤪

één maand geleden

Hier hetzelfde, al 5 maanden 2 ondertandjes en verder niks 😅 Ik roep volgens mij al 2 maanden dat de boventandjes vast snel komen, maar ze laten nog op zich wachten. Bij onze oudste ging het echt razendsnel achter elkaar, weer zo gek hoe verschillend dat per kind is.

één maand geleden

Hier ook pas 2 ondertandjes en vorige week 1 jaar geworden. Al maanden denken we nu komen die boventandjes door. Hij heeft af en aan vlagen, met kwijlen, overal op bijten en huilerig. Maar nog steeds niks🙈 ben bang dat ze straks allemaal achter elkaar gaan komen🫣

één maand geleden

Bij ons had hij met 10 maanden 1 ondertandje. En toen ineens kwamen er 4 tegelijk door boven.

één maand geleden

Onze zoon is 2 weken geleden 1 geworden en had toen 4 tandjes. Vorige week zijn er 6!!!! tegelijk door gekomen. Arm kind! Moet zeggen dat onze zoon ook vrij laat was met z’n eerste tandje(s)! Komt goed!

één maand geleden

Onze dochter wordt maandag 1 en ook nog steeds alleen maar 2 ondertandjes. Die kreeg ze toen 8 maanden was. Ik maak me er niet druk om, ze komen va zelf wel hoor. Ik geef nog borstvoeding, dus stiekem vind ik het ook helemaal niet erg dat ze verder nog niks heeft.

één maand geleden

Morgen wordt ze 1 en ze heeft 1 ondertand. De andere laat nog op zich wachten☺️

één maand geleden

Ruim een jaar...nog 0 tanden 😶 nog nooit een tiener zonder tanden gezien dus het zal wel goedkomen... 😝

één maand geleden

Geen zorgen! Mijn tandarts vertelde me dat het echt geen probleem is als het allemaal wat langer duurt. Het kan zelfs echt voordelen hebben. Als tanden later komen is de kaak al breder. Dit vergroot de kans dat tanden recht groeien. Een voordeel voor het kinder en volwassen gebit. Conclusie: super blij dat het hier nu ook weer wat langer duurt. Ze heeft rond 9 maanden 6 tanden tegelijk gekregen, zo zielig. Nu staat het al 4,5 maand stil. 👌🏻 Ze komen echt ;)