7 Reacties
4 maanden geleden
Ik ga zelf ook volgende maand voor het eerst naar een all inclusive.
- ik neem altijd op vakantie mijn flessenwarmer mee. Deze warm water op tot 55 graden.
- ik haal altijd water uit de supermarkt. Grote fles voor op kamer zodat ik het ook zelf kan gebruiken.
- afwassen doe ik altijd in de badkamer of ik schud hem schoon met mineraalwater. Meteen na gebruik. Vooral als het ik onderweg ben.
- eigen bestek neem ik mee
- hij eet met de pot mee. Vooral groenten en fruit. Ik zal wel voor de zekerheid wat fruit en groenten zakjes meenemen
4 maanden geleden
Ik nam gewoon een flessenborstel mee en ik had een portable flessenrek. Die hadden we besteld en het was erg handig. Neem ook gewoon potjes eten voor de kleine mee. Ook bijvoorbeeld gingerfood of knijpfruitjes, echt allemaal handig. En ik nam gewoon mijn waterkoker mee en een bakje waar ik mijn afgekolfde melk in de medelaflessen kon laten opwarmen. Zo kreeg hij zijn flesjes. Ik gebruik daarnaast ook kunstvoeding. Ook kun je en moet je gewoon mineraalwater van het hotel krijgen. En koop gewoon ook mineraalwater. Dat volkorenbrood deed ik niet zo moeilijk om. Er is vast wel brood dat jullie kleine mee kan eten. Ik heb geen bestek meegenomen, maar het was wel handig geweest als ik het had meegenomen. Ik heb wel het bestek van mijn kindje meegenomen.
4 maanden geleden
Hoi,
Zelf ben ik nu in all inclusief hotel in Turkije. In het hotel kamer is er geen magnetron, dus ik pak heel veel flessen drink water en doe dat in de waterkoker en maak daarmee haar flessen melk. In het hotel heb/krijg je echt wel flessen drinkwater die je kan gebruiken.
Ik heb van thuis een bord en bestek meegenomen voor de zekerheid. Mocht ik ergens potje kopen, dan kan ik in een diep bord heet water in doen en dan potje erop en zo word het warm.
Dochter Eet hier vaak gewoon brood (bruin hebben ze hier wel maar geen volkoren dus krijgt gewoon wat ze hier hebben. Denk niet dat dat heel erg is) en in de avond soep en of groente. Als je stukjes geeft is het helemaal top natuurlijk! Denk dat je dat gewoon stukken kan aanbieden.
Kwa schoonmaken zou ik het meenemen. In het hotel heb je wel zeep maar thats it. (Nouja hier dan) het is een beetje eigen verantwoordelijkheid.
Fruit heb in wel van NL van die fruitzakjes meegenomen heel veel. Kleine van mij krijgt nog gepureerd fruit. Hier kan je helaas geen fruithapje maken:/. Dus nam heel veel mee.
4 maanden geleden
Hier een veelvuldig All Inclusive ganger. 😅🫣
Een beetje afhankelijk van het hotel zullen ze vast altijd je fles wel opwarmen als je naar de receptie loopt. Of bij een bar o.i.d.
Dit lijkt mij echter erg onhandig. 😅 Zelf nemen wij altijd een flessenwarmer mee, ook handig voor in het vliegtuig/onderweg vind ik. Maar je hebt ook altijd een waterkoker op je hotelkamer, dus je kan ook wat water koken en dit aanvullen met koud (mineraal)water.
Ik had een flessenborstel mee en waste het dan af met warm water uit de kraan om het vervolgens 1x om te spelen met mineraalwater of gekookt water. Ik kookte alles ook eigenlijk 1x per dag uit, gewoon in de wasbak met gekookt water. (ons zoontje was toen 6 maanden)
Mineraalwater is op all inclusive resort eigenlijk altijd onbeperkt te krijgen, voor jezelf en voor je baby. Omdat buitenlanders vaak het water niet kunnen drinken zonder last van hun maag te krijgen moeten ze dit volgens mij gewoon verplicht aanbieden. Meestal staat er standaard wat water op je kamer wat elke dag aangevuld wordt, maar voor je baby (en jezelf) kun je gewoon extra (grote) flessen halen/vragen bij een bar of restaurant.
Ik nam toen hij 6 maanden was een bakje en 2 lepeltjes mee. Bestek hebben ze in principe natuurlijk gewoon daar, tenzij je graag wil dat hij van een plastic/siliconen lepel o.i.d. eet.
Dit kun je zo makkelijk of moeilijk maken als je wilt. Ze hebben normaal bestek en bordjes. Durf je dit niet aan of ben je bang dat je kindje dit kapot maakt, neem je het zelf mee.
Qua lunch, vaak hebben ze wel verschillende soorten brood, ook gewoon bruin brood.
Qua fruit prakte ik altijd gewoon wat van het buffet, dit kun je vaak ook gewoon vragen als je bijvoorbeeld een banaan wil maar die ligt er niet. Die kun je ook gewoon meenemen uit het restaurant voor een ander moment van de dag, als het restaurant dan dicht is.
Qua diner/groente hangt het er denk ik echt vanaf wat jullie zoontje thuis eet en of hij een makkelijke eter is. Qua groente en vlees zal er meestal niet veel blend groente liggen (zonder kruiden, saus of wat dan ook). Maar misschien dat je daar ook gewoon om kunt vragen? Komkommer e.d. hebben ze vaak wel gewoon bij de saladebar.
Dus dan is een potje misschien handiger? Of je kijkt even wat er is de eerste dag en wat mogelijk is en gaat anders daar bij een winkeltje wat halen qua potje. Die kwaliteit is volgens mij overal gewoon prima.
Als je meer vragen hebt mag je me een vriendschapverzoek sturen hoor!
4 maanden geleden
- fles opwarmen; vaak heb je wel een waterkoker op de kamer en dan kan je dus water koken en je fles daarin zetten om op te warmen (duurt wel wat langer) of een flessenwarmer mee nemen. Om 6u kunnen ze je (denk ik) nog niet voorzien van een fles.
- afwassen in de badkamer.. daar heb je wel een wasbak :)
- flessen water zijn er vast aanwezig!
- bestek nemen wij zelf mee idd
- lunch; vaak hebben ze wel iets van bruin stokbrood oid en daar dan de binnenkant van geven, ei, yoghurt etc
- beide; potjes en buffet
4 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties! Stuk meer info nu! We nemen voor de zekerheid een beetje reserve-potjes/fruit mee en wat we in het hotel niet kunnen krijgen kopen we daar.
Heb inmiddels van het hotel begrepen dat er een magnetron op elke kamer is dus kan altijd van alles opwarmen indien nodig.