13 Reacties

23 dagen geleden

Hier hebben alle fam leden aan de kant van m’n vriend afgezegd.. en wij vierden zowel de verjaardag van onze dochter (1) onze zoon (3) en die van mij… Of we dan niet aankomend weekend gewoon even bij m’n schoonouders langs kunnen komen… (ik ben zwaar overspannen, en al die aangelegenheden kosten bizar veel energie) Ik ben dus zondag lekker alleen thuis, en mn vriend en zijn fam zoeken het maar lekker uit 👍🏼

23 dagen geleden

Ahhhhw wat sneu zeg! Wat gek dat ze allemaal niet echt duidelijk een reden opgeven? Je zou zeggen dat je wel bij de allereerste verjaardag van je kleinkindje wilt zijn. Misschien dat er iets anders speelt? Ik zou wel het gesprek aangaan, misschien dat het dan duidelijker wordt. Maar ik snap je zo goed hoe je je voelt! Is de verjaardag al geweest? Misschien kunnen ze alsnog komen. 🤗

23 dagen geleden

Ik krijg helaas geen antwoord van de grootouder die dus geen duidelijk antwoord. Helaas doet zij dit wel vaker. Die reageert gewoon niet als iets haar niet zint, zonder dat weet wat. Het is komende weekend.

23 dagen geleden

Ik zou dan vragen welke dag ze alsnog langskomen. Kom je er misschien eerder achter ook waarom ze afzeggen 😣

23 dagen geleden

Ik zou hier eerlijk best boos om worden en om een reden vragen. Verjaardagen zijn een mijlpaal en ik zou duidelijk zeggen hoe ontzettend jammer en teleurgesteld ik zou zijn dat ze er niet bij zouden zijn. Ik zou me niet in bochten wringen om vervolgens op een voor hun passend moment daar naartoe te gaan. Dan komen ze maar op een ander moment bij ons. Misschien ben ik daar wat hard in, maar als de datum duidelijk is gecommuniceerd er geen bezwaar was op dat moment, dan is lastminute afzeggen zonder goede reden echt iets waar ik heel slecht tegen zou kunnen. Je hoeft verder geen ruzie te maken, maar je mag echt wel duidelijk maken dat je iets absoluut niet leuk vindt en dat je teleurgesteld bent.

22 dagen geleden

Reactie op IreenK

Hier hebben alle fam leden aan de kant van m’n vriend afgezegd.. en wij vie ...
Zou met je kids thuisblijven en je vent alleen die kant op sturen.. de ballen.. Als ze niet naar de verjaardag vd kids komen zoek t uit 😅 @ ts. Bah naar zeg! Vragen of ze een andere keer langskomen om zijn feestje te vieren.. en anders, energie stoppen in mensen die wel geinteresseerd zijn in je zoontje ^^

22 dagen geleden

Nou wat mij verdrietig maakt is dat ik het ruim van te voren heb aangegeven. En dat mijn moeder dus gewoon dwars doet, ze zei namelijk eerst dat ze zou komen. Dus ik zie ook niet in waarom ik een andere dag zou doen, want ze konden Allemaal eerst wel.

22 dagen geleden

Helaas ben ik al te vaak al teleurgesteld door mijn familie dus wil er idd geen energie meer in steken. Maar dat ze het nu ook bij hun enige kleinkind doen vind ik bezwaarlijk.

22 dagen geleden

Focus op de mensen die wel komen of nodig nog even een extra vriendin/ buurvrouw uit. Je kindje zal er niks van merken. Versier het mooi en maak het gezellig. Stel dat er niemand komt ( want ik weet niet of je nog anderen hebt uit genodigd) ga dan lekker als gezinnetje naar de dierentuin/ monkey town of zwemmen. Maak er een speciale dag van.

22 dagen geleden

Reactie op Vlm

Focus op de mensen die wel komen of nodig nog even een extra vriendin/ buur ...
Vrienden die het hoorden wilde allemaal komen. Zo lief!

22 dagen geleden

Reactie op Vlm

Focus op de mensen die wel komen of nodig nog even een extra vriendin/ buur ...
Dit zou ik inderdaad ook willen aanraden! Maak het speciaal voor de kleine. Het is zijn speciale dag en wat maakt het voor hem uit wie er komen. Zolang hij een mooie dag heeft is het het belangrijkste ongeacht wie er bij zijn! (Houdt niet weg dat dit wel super rot voelt!)

21 dagen geleden

We hebben uiteindelijk echt een hele gezellige middag gehad! Zou het zo weer doen. Geen gedoe met de ouders. Dus wat pijnlijk begon is heel fijn geëindigd. Zo dankbaar voor de lieve vrienden.

18 dagen geleden

Reactie op Anoniem20232023

We hebben uiteindelijk echt een hele gezellige middag gehad! Zou het zo wee ...
Goed om te horen dat jullie alsnog een hele leuke dag hebben gehad met vrienden! 🌸