Hoi allemaal, sinds een paar dagen is verschonen echt een drama. Ik krijg geen luier meer verwisseld zonder dat het met tranen gepaard gaat. Ik heb al vanalles geprobeerd. Liedjes zingen, speelgoed, spelletjes spelen, afstandsbediening, samen met papa. Niets wil. Hij raakt helemaal overstuur omdat we hem nu in de houdgreep moeten houden om de luier te verschonen. Ik vind het vreselijk. Omkleden hetzelfde verhaal, dat doen we nu in allerlei gekke houdingen. Tandenpoetsen ook zoiets. Het maakt me moedeloos.
Als we beneden zijn en ik zet hem even op de grond om wat te pakken dan is het ook vaak drama, dan gaat hij languit op de vloer liggen huilen, helemaal overstuur.
Iemand nog tips?
Bij ons duurde de hele erge drama anderhalve week. Nu alleen als ze moe is. Alleen maar huilen bij neerzetten, verschonen en omkleden. Geen tips maar wel herkenning! Hier is t gelukkig nu minder
Hier ook zo! Vooral luier verschonen is echt DRAMA. En ook weer een koalabeertje al hoewel het niet zo erg was als een paar weken geleden.. nu gaat het sommige momenten wel en sommige niet
Same, wat een ellende opeens! Op de bank verschonen en dan ik geef de afstandsbediening in haar handen. Die maakt haar meteen gefocust op de knopjes en ligt ze even stil.