25 Reacties
6 maanden geleden
Hier nog eentje die zo is. Maar wel vanaf zijn geboorte. Ik heb ook van alles geprobeerd. Ik weet niet of je bent ingeleid en of je oxytocine. Schijnt een van bijwerkingen te zijn. Ik zou niet weten hoe je zoiets kan verstoren ik heb begrepen via ortho mocculair. Is enige wat ik nog niet heb geprobeerd. Verder kan ik je adviseren voor je eigen gevoel kinderarts in te schakelen en slaap onderzoek te doen. Mijn zoontje is letterlijk op alles gecontroleerd.
En ik geloof niet dat boekjes en methodes bij sommige baby’s helpen. Het is een kwestie van heeeel veel geduld hebben en hopen dat tie er overheen groeit.
6 maanden geleden
Reactie op Marey
Hier nog eentje die zo is. Maar wel vanaf zijn geboorte. Ik heb ook van all ...
Oh nu je t zegt, ik ben ook ingeleid! Vanaf de geboorte sliep hij eigelijk ook onrustig maar toen dacht ik, hoort erbij.
Is er bij jullie iets uit het onderzoek van dr arts grkomen?
6 maanden geleden
Reactie op xxxxxxxb
Oh nu je t zegt, ik ben ook ingeleid! Vanaf de geboorte sliep hij eigelijk ...
Nee dat hij heeel alert is en op alles prikkels reageert. Mijn zoontje word elke uur wakker en dat maanden lang!
Ik had ooit gelezen over oxytocine bij een Instagram account en alle bijwerkingen kwamen overeen. Maar ik heb ook heeeel veel alternatieve dingen geprobeerd alleen dus geen orthomocullair. Mijn zoontje was net geboren hij sliep over 24 uur misschien 6/7 uurtjes verspreid over een hele dag en nacht
6 maanden geleden
Reactie op xxxxxxxb
Oh nu je t zegt, ik ben ook ingeleid! Vanaf de geboorte sliep hij eigelijk ...
Maar je kan altijd voor je eigen gevoel gaan naar kinderarts dat ze je baby kunnen observeren en lichamelijke onderzoeken. Dat je in ieder geval weet dat er niets is geen nare ziektes ofso.
Opgeven moment is het een kwestie van accepteren, en heel veel geduld hebben ik zeg tegen mezelf dit gaat weg. Ik hoop dat als tie ouder word dit weg groeit.
Ik ga btw nog wel een orthomoleculair therapeut proberen
6 maanden geleden
Ik weet niet of je dit al doet hoor, maar wij zagen hier enorm verschil sinds we flink zijn gaan bijvoeden. Ik geef ook borstvoeding, groeit hij top op, maar hij heeft ‘s nachts gewoon veel honger. Nu we hem overdag 3x een maaltijd aanbieden (fruit, boterham en groente) gaat het heel veel beter! Hij eet wat meer dan de voorschriften, maar zo lang het gezond is kan het geen kwaad. Heel actief ventje hier die al kruipt.
6 maanden geleden
Hier ook sinds de geboorte geen top slaper en sinds 12 weken drama. Ik ben niet ingeleid en heb alleen na de bevalling oxytocine gekregen (2x) ivm teveel bloedverlies.
Ons zoontje wordt ook elk uur gemiddeld wakker. Soms na half uur soms na 1,5.. het is echt dodelijk vermoeiend. Ik geef nog bv en leg hem gewoon iedere keer aan dat werkt vaak het beste. Niet altijd helaas soms is hij gewoon heel onrustig 🙁
Ben ook al bij osteopaat geweest en huisarts en ook consultatiebureau.. ik weiger slaaptraining te doen want enige wat je doet is het uitdoven van je kinds signalen..
Het is echt heel zwaar 😩..
Boek zachte nachten is een aanrader als je meer wil weten over babyslaap en evt alarm signalen.. heeft mij heel veel rust gegeven. Zij zeggen ook: al doe je niets dan wordt het alsnog vanzelf beter (de vraag is alleen wanneer 🤣)
6 maanden geleden
Heel herkenbaar. Hier ook vanaf drie maanden met regelmaat iedere 1-2 uur wakker. Begint in de avond al. Dan is het ieder uur en over de nacht iedere 2 uur. Ik slaap tegenwoordig samen met hem. Dan hoef ik hem alleen aan te leggen en daarna vallen we samen in slaap. Dit gaat door tot 6 uur in de ochtend. Ik krijg op deze manier de meeste slaap.
6 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Heel herkenbaar. Hier ook vanaf drie maanden met regelmaat iedere 1-2 uur w ...
Ja precies hetzelfde hier en in de vroege ochtend vaak nog elk half uur zelfs 😩 wij slapen ook samen voor de meeste slaap idd..
6 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Ja precies hetzelfde hier en in de vroege ochtend vaak nog elk half uur zel ...
Ja, ik ga vaak ook met zijn eerste slaapje weer mee op bed 😅
Maar slaapje is vandaag ook drama. Echt geworsteld net ermee.
6 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Ja, ik ga vaak ook met zijn eerste slaapje weer mee op bed 😅
Maar slaapje ...
Hoe oud is je zoontje? Die van mij is van 31 oktober en hier was het ook een tijdje weer drama overdag maar nu gaat hij iig wel weer gewoon slapen.. ik voed hem dan ook in slaap 😅 lang leve de borst zullen we maar zeggen
6 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Hoe oud is je zoontje? Die van mij is van 31 oktober en hier was het ook ee ...
Van 4 december. Geboren met 41 weken. Dus wel een maandje jonger.
Idd momenteel ben ik blij dat ik nog borstvoeding geef 🙈
6 maanden geleden
Reactie op xxxxxxxb
Hahaha goede tip, ik wordt nog veel vermoeider van alle trainingen en kap e ...
Hahaha ja snap je helemaal!
Wat wij nog wel gaan proberen is mijn man meer betrekken bij bedtijd en tijdens dutjes en ‘s nachts wakker worden, ze zeggen dat dat ook moet helpen 🤷🏻♀️