15 Reacties

één maand geleden

Wij bieden ons zoontje eigenlijk alles aan wat wij ook eten, dus hij krijgt van z'n loedermoeder gewoon patat.. nou eten wij dit zelf niet wekelijks.

één maand geleden

Geen idee of je een airfryer hebt, maar hier krijgt hij soms wat patat daaruit. Overigens alleen de patat zonder extra toevoegingen, dus echt alleen aardappel met een beetje olie. En dan zonder zout natuurlijk

één maand geleden

Reactie op Synicol

Geen idee of je een airfryer hebt, maar hier krijgt hij soms wat patat daar ...
Dat is een goeie !

één maand geleden

Hier bijna 1 en krijgt inderdaad gewoon patat uit de airfryer als wij dat eten... groentepotjes wil die sinds deze week niet meer hebben waarschijnlijk omdat er weer een tandje doorkomt... maar alles wat mama eet wil hij ook... gisteren een stukje wrap met pindakaas en meneer zat te smullen🥰

één maand geleden

Reactie op XJK

Wij bieden ons zoontje eigenlijk alles aan wat wij ook eten, dus hij krijgt ...
Kijk dat scheelt weer als je het niet wekelijks eet.

één maand geleden

Deze frites heeft geen gekke ingrediënten lijst

één maand geleden

Reactie op Synicol

Deze frites heeft geen gekke ingrediënten lijst
Deze hebben wij idd altijd... zijn lekker en ook snel te maken

één maand geleden

Herkenbaar! Ik heb haar laatst worteltjes uit zo'n glazen potje gegeven toen wij friet aten. Daar trapte ze in haha aaah, ze deed er zelfs het dippen in de mayonaise mee na (niet echt met mayonaise natuurlijk!)

één maand geleden

Reactie op Milkakoutje

Herkenbaar! Ik heb haar laatst worteltjes uit zo'n glazen potje gegeven toe ...
Goeie tip alleen lust helaas niemand hier wortel haha

één maand geleden

Ik maak zelf zoete aardappel frietjes. Gewoon patatjes van snijden en kleine beetje olijfolie erdoor en in de airfryer. Kan ook met gewone aardappel natuurlijk. Is ook zo klaar terwijl je zelf wacht op je eigen patatjes.

één maand geleden

Ons kindje krijgt ook gewoon wat ongezoute patatjes als wij ze eten. Kan echt niet veel kwaad. Alleen oppassen met zout vanwege de nieren.

één maand geleden

Ik geef de binnenkant van een frietje haha ongezouten, is eigenlijk gewoon aardappel😂 maar ik moet zeggen dat wij gewoon haar een groentehapje met aardappels en vlees geven als wij zelf frietjes eten En dan af en toe eenn"speciaal hapje" van ons tussendoor Vindt ze prima (nog wel haha)

één maand geleden

Wij geven ook ongezoute friet! Kan niet zoveel kwaad voor een keer ;)

één maand geleden

Gebakken aardappeltjes?

één maand geleden

Hier eet ze heerlijk verse frietjes mee, zonder zout. Ze is er dol op! (11 maanden) Daarvoor heeft ze wel altijd haar normale maaltijdpotje op, dus dan zit t met de vitamines al wel goed.