26 Reacties
2 jaar geleden
Elke draagzak kun je zowel buiten als binnen dragen. Artipoppe is vooral populair om de mooie printjes maar ik vo d dat persoonlijk het geld niet waard. Ook is artipoppe populair omdat het een draagzak is die ergonomisch is en direct vanaf geboorte te gebruiken is. Daar zijn er meer van. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de tula half buckle, ook ergonomisch en direct te gebruiken.
2 jaar geleden
Meerdere vriendinnen van mij hebben deze en zijn er heel enthousiast over! Het is even een investering, maar je kan er ook heel erg lang mee doen.
Sommige hadden eerst een goedkopere gekocht, maar zijn later alsnog overgestapt. Hij zit voor de drager een stuk comfortabeler dan andere draagzakken.
Je kan wel overwegen om hem later aan te schaffen als je ook een kinderwagen hebt, je hebt hem niet gelijk nodig in het begin
2 jaar geleden
Ze worden door de meeste draagconsulenten afgeraden. Je betaald voornamelijk voor het merk.
Gevonden op internet.
De draagzak zelf is het ECHT niet waard. De kwaliteit is minder goed dan van andere bekende merken, de pasvorm is niet zo fijn (lastig om een baby in een goede houding te krijgen) en hij geeft weinig steun bij de nek. Hij past ook niet vanaf de geboorte, eerder bij maat 62/68. Het is niet voor niks dat de meeste draagconsulenten deze draagzak niet eens in het assortiment hebben om te passen.
De Tula Free to Grow past vanaf broekmaat 62 ongeveer. Soms is dat bij 3 a 4 weken, maar vaak ook pas iets later.
Door draagconsulenten wordt de artipoppe zeitgeist afgeraden voor newborns. Ze zijn te groot, kunnen niet goed in de ergonomische M-houding zitten en zakken te diep weg in de zak, wat een gevaar voor re-breathing oplevert. Zoals hierboven al aangegeven is deze pas goed te gebruiken vanaf maat 62/68, eerder nog 68.
2 jaar geleden
Een draagzak kan echt een enorme uitkomst zijn, maar ik zou er altijd een aanschaffen met behulp van een consult van een draagconsulente.
Die komt na je bevalling aan huis en past met jou je partner en baby allerlei verschillende draagzakken. Ieder lijf en iedere baby is namelijk anders en lang niet iedere draagzak zit dus goed bij iedereen.
Zo’n consult is best betaalbaar en wij kwamen uiteindelijk uit op een compleet onbekend merk en betaalbare draagzak die echt goud waard was. Voor baby 3 komt het nu ook weer goed van pas.
Misschien niet de hipste optie, maar wel beste voor baby en jou (rugpijn door verkeerde draagzak is heel irritant)
2 jaar geleden
Zoveel verschillende meningen! Ik heb nu maar alvast een draagdoek besteld. Zo kijk ik de eerste maand even hoeveel ik het ga gebruiken. Als ik het echt handig vind dan koop ik de artipoppe. Goede oplossing denk ik 😊
2 jaar geleden
Reactie op letsdothis
Zoveel verschillende meningen! Ik heb nu maar alvast een draagdoek besteld. ...
Je kan ook vergelijkende onderzoeken lezen op internet! Artipoppe is gewoon echt minder ergonomisch, wat mega belangrijk is voor kleintjes. Hij komt echt niet als 1 van de betere uit de test. Ja, ze zijn mooi. Maar ik zou daar zelf nooit kwaliteit en veiligheid voor inleveren, zelfs niet als vriendinnen het wel doen.
2 jaar geleden
Wij hebben de artipoppe gebruikt bij ons zoontje en waren er super blij mee. Hij is een prematuurtje, in het ziekenhuis door de fysio laten kijken of hij er goed in paste en of dit helemaal goed was en zij was erg te spreken over alle verstelopties. Hij mocht er ook vanaf het moment naar huis gaan (38 zwangerschaps weken) al in en dat is bij lang niet alle draag zakken. Wij zijn er erg blij mee en gaan hem zonder twijfel weer veel gebruiken bij nummer 2.
2 jaar geleden
En op nr 2 vind ik best een goede plek maar het kan zeker weten goedkoper 😊
https://www.oudersvannu.nl/producten/getest-8-beste-draagzakken-voor-baby-s-van-2023~4b24dd9
2 jaar geleden
Reactie op marlou659
Inhoud verwijderd - delen van artipoppe codes is niet toegestaan
Stuur maar door :)
2 jaar geleden
Reactie op marlou659
Inhoud verwijderd - delen van artipoppe codes is niet toegestaan
Hoi Marlou, ik zou ook wel de korting willen! Heb je de code nog? :) alvast dank!
2 jaar geleden
Ik ben er echt heel blij mee. Had eerst een tula gekocht. Maar deze de artipoppe zit zoveel fijner.
2 jaar geleden
Reactie op Sandra1991xx
Ik ben er echt heel blij mee. Had eerst een tula gekocht. Maar deze de arti ...
Vanaf welke leeftijd gebruik jij m?
2 jaar geleden
Reactie op Bambi32
Inhoud verwijderd - delen van artipoppe codes is niet toegestaan. Ook niet ...
Oeh, ik ben geïnteresseerd 👀