9 Reacties

2 weken geleden

Nu hebben we Titaniumbaby maar daar ben ik niet zo 100% blij mee. De draagbare autostoel was van Maxi Cosi (Pebble Pro 360) met de FamilyFix Pro 360 basis met zijwaarts uit te schuiven. Daardoor vind ik waarschijnlijk niks anders echt goed. Ik twijfel nu om ofwel weer een Maxi Cosi autozitje te halen (360 basis inbegrepen in de stoel) of voor een variant van Mamaloes te gaan voor in de 2de auto.

2 weken geleden

Reactie op Cheds

Nu hebben we Titaniumbaby maar daar ben ik niet zo 100% blij mee. De draagb ...
Ik zag de titaniumbaby ook, die leek me wel handig! Waar ben je niet tevreden over?

2 weken geleden

Reactie op Romy vdw

Ik zag de titaniumbaby ook, die leek me wel handig! Waar ben je niet tevred ...
Ik heb hem sinds augustus maar kan hem nogsteeds niet draaien en de gordelriempjes krijg ik ook niet losser of vaster 馃槄 heb al 20x handleiding of filmpjes gezocht maar ik blijf hoe dan ook steeds iets verkeerd doen. Maxi Cosi spullen gingen allemaal heel erg soepel maar Titaniumbaby is zo stug overal. Ik zou hem zelf dus niet aanraden en had ik genoeg uitstrooi geld had ik hem al weggedaan en nieuwe gekocht.

2 weken geleden

Wij hebben vanaf na de maxicosi de ding eaden ofzoiets. Tevreden over. Is met isofix kon toen achteruit en voorruit. En kan draaien.

2 weken geleden

Reactie op Cheds

Ik heb hem sinds augustus maar kan hem nogsteeds niet draaien en de gordelr ...
Oh jakkes! Dat is vervelend inderdaad. Ik heb zelf nu ook een maxicosi stoeltje alleen dan met bevestiging doormiddel van de riem ipv isofix maar vind dat toch onhandig omdat hij ook wel eens in een andere auto moet. Die stoeltjes zelf zijn super inderdaad, alles gaat super soepel. Maar dan haak ik inderdaad af op die titaniumbaby.

2 weken geleden

Wij hebben swandoo, draanbaar en kan zowel achteruit als vooruit, en heeft een zit- en ligstand. Is wel aan de prijs, maar wel blij mee https://www.babypark.nl/swandoo-marie-i-size-autostoeltje.html?color=567

2 weken geleden

Wij hebben voor in onze hoofdauto de maxi cosi emerald 350, heel fijn soepel stoeltje. Draait goed. In de zakelijke auto van mijn man hebben we een stoeltje van Babyauto. Iets goedkoper, Draait iets minder soepel, maar nog steeds wel goed. Sluiting vind ik van de maxi cosi wel een stuk fijner.

2 weken geleden

Reactie op Romy vdw

Oh jakkes! Dat is vervelend inderdaad. Ik heb zelf nu ook een maxicosi stoe ...
Ik zou als het lukt dan nu voor een Maxi Cosi met vaste basis gaan. Door Black Friday staan ze net iets beter geprijsd en anders rond januari solden periode. Als het een vaste 2de auto is zou ik opteren voor een 2de te nemen. Hier is het ook zo vaak een gedoe nu waardoor we eigenlijk telkens degene met het stoeltje nemen of dat mijn partner of ik alleen even naar de winkel gaan 馃槄馃檲

vorige week

Wij zijn heel tevreden met die van Titanium baby en is ook niet te duur. Draait soepel en makkelijk met gordels