5 Reacties
3 maanden geleden
Fijn dat hij het goed doet, zo vroeg opstaan voor jezelf niet zo fijn.
Hier moet zo vroeg als jij maar meestal tussen 5&6. Als het bijna 6 uur is ben ik al helemaal blij haha.
Hij zal dan zijn uurtjes slaap wel gehad hebben denk ik. Misschien kan je proberen om zijn bedtijd iets te vervroegen met een half uurtje bijvoorbeeld. Heb wel eens gelezen dat dat ervoor kan zorgen dat ze smorgens langer slapen. Ik probeer wel altijd hem nog even bij mij in bed te nemen of het lukt om de tijd wat te verlengen. Die van mij heeft niet gelijk honger als hij wakker is dat scheelt. al is het maar dat hij een beetje speelt en ikzelf nog even rustig kan wakker worden 🙈.
3 maanden geleden
Hier ook zelfde ik heb nu de avond fles opgetrokken naar 210 ml en 8 schepjes en 1 schepje pyjama time van nestle erbij doen nu slaap die door van 8u savonds tot 7u30 a 8u..
Zo blij
3 maanden geleden
Hier is ze ook al maanden (met hier en daar een dagje uitzondering) vroeg wakker 😭 Vandaag om 5.15 pff…
Toen het nog vroeg licht werd, was het nog te doen. Nu het nog zo donker is in de ochtend, wordt het echt een stuk zwaarder 😅 Geen tips maar vooral heel veel herkenning.
Ik laat haar altijd zo lang mogelijk liggen, meestal ligt ze rustig te brabbelen en te rollen. Dan kan ik iig de fles rekken tot een uur of 6-6.30. Heeeeeeel soms valt ze nog in slaap, maar dat gebeurt niet vaak
3 maanden geleden
Ben toch niet de enige die om 05:15 wakker wordt van haar zoon haha.
Ik ga ook eens proberen om hem langer te laten liggen, is wel lastig ivm een -net 2 jarige- die soms wel eens wakker wordt voor haar broertje, maar wel een tip om uit te proberen om het te rekken.
Ook meer voeding in de avond ga ik daarna eens proberen. Dankjullie