27 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ik lees vooral heel veel erkenning. Hier is het ook al paar weken aan de ga ...
Poeh dat je echt denkt, hoe functioneren die kleintjes met zo weinig slaap he? Jeetje wat heftig zo om het half uur Het is al geruststellend te horen dat we niet de enige zijn Sterkte mama! Hoop dat het voor jou ook snel beter mag gaan

3 maanden geleden

Reactie op Leanbo

Dit heb ik ook gehad, mijn zoontje dronk dan bij mij in de nacht en dan lie ...
Ja dat is nu ook wat ik maar heb. Als we maar qat kunnen slapen. Ik wil haar gewoon niet hele avonden of nachten laten huilen en geef dan liever even snel wat drinken dan dat ik op en neer moet lopen en aan het wiegen ben

3 maanden geleden

Reactie op eefebel

Hier ook een en al herkenning. Ze slaapt al paar maanden naast mij in bed, ...
Ik kanndat zeker wel eens proberen! Bedankt voor de tip Dametje heeft alleen nooit zoveel zin gehad in een fles haha Dus zou even moeten kijken of ze dat wil pakken Dank je voor de tip!

3 maanden geleden

Reactie op eline199

Hier hebben we dit ook gehad. Ongeveer een maand lang echt horror nachten. ...
Dank je, dit moeat ik ook even horen 😢 Iedereen om me heen zegt dat ik wel echt aan mezelf moet denken omdat ik zo enorm moe ben en regelmatig gewoon aan het huilen ben van de moeheid En dan komt als tip het slaaptrainen Dus laten huilen enzo maar dat voelt voor mij echt niet lekker Plus het kost me meer energie dan maar even aanleggen en dan kan ze weer inslapen Als ik haar telkens maar moet laten huilen lig ik nog langer wakker, maar heb die slaap oh zo nodig Lastig waar je nou goed aan doet Naar fijn om te horen dat ik inderdaad niet onzeker hoef te zijn over de borstvoeding

3 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Hier ook al weken gedoe. Elk uur wakker en elke keer indd in slaap voeden w ...
Oe pittig ja! Hoe bedoel je dat wakker maken? Als ik dat hij ons dametje doe dan ligt ze gelijk klaar wakker en dan krijg ik haar niet meer in slaap haha

3 maanden geleden

Ik kan je helaas geen tips geven behalve lees het boek zachte nachten ❤️❤️ en luister naar je hart.. Verder heel veel herkenning. Ik voed hem ook de hele nacht terug in slaap en zonder dat ik iets verander slaapt hij soms 3 uur achter elkaar of bij uitzondering 3,5-4 uur en soms elk uur / 1,5 uur wakker en in de vroege ochtend soms nog vaker😅

3 maanden geleden

Hier ook een kleine man die vanaf 8 maanden weer dramatisch slaapt. Is vaak van 3 tot 5 uur s nachts wakker. Die slaapregressie/grote ontwikkelingssprong is echt wel intens.. ondanks dat hij al maanden geen nachtfles meer krijgt is dit momenteel het enige wat hem in slaap brengt (niet elke nacht nodig) Volg gewoon je gevoel! Dit is ook een intense fase voor onze kleintjes