Mijn dochtertje ook nog niet, ze is 14,5 maand. Ze is de laatste 4 maanden veel ziek geweest en jaar ontwikkeling heeft daardoor vrijwel stil gestaan. Ze loopt ook nog niet los.
Waar onze oudste al heeel veel woordjes zei op deze leeftijd, zegt onze kleine man van 14,5 maand nog geen enkel woordje. Gaat vanzelf goed komen! Vooral veel voorlezen en kletsen met je kleintje. Zolang je merkt dat hij/zij steeds meer begrijpt wat jij zegt is er niks om je zorgen over te maken
Hier ook niet! Wij zijn vanwege gezondheidsredenen van ons zoontje bij een kinderpsycholoog geweest en zij gaf aan dat het nu ook nog niet hoeft. Voor 18 maanden zouden ze hun eerste woordje moeten zeggen, komt vanzelf!😊
Onze zoon wel wat woordjes alleen hij slaapt al vanaf de geboorte mega slecht, vooral 's nachts. Zo is elk kindje weer anders, uiteindelijk komt het vast goed.
Hier ook amper, behalve wijzen naar alles en "die"..
Komt vanzelf. Mijn moeder vertelde altijd dat mijn oudste broer alle enkele woordjes ook oversloeg en toen ineens met zinnetjes van twee woorden is begonnen, wie weet doen de onze dat ook ;)