54 Reacties

6 maanden geleden

Hi! Ik zou even speuren naar een fijne slaapcoach. Zoals Janine van thenewsleepcoach

6 maanden geleden

Je bent echt niet alleen hoor! Er zijn er nog veel meer. Die van mij heeft mij vaak ook nog nodig. Ik ga vaak samen in bed liggen en als hij slaapt leg ik hem in de wieg en sluip weg of ik blijf lekker naast hem liggen. In de nachten precies zo. Of wil ze dat ook niet, samen slapen?

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Je bent echt niet alleen hoor! Er zijn er nog veel meer. Die van mij heeft ...
Zo fijn om te horen! Bedoel je echt in je armen slapen, of naast elkaar? Dat kleintje heeft vaak door lijkt het zelfs in haar slaap dat ik probeer weg te sluipen en wordt meteen wakker haha! Maar ik ga dat wel weer proberen, dan heb je tenminste even tijd voor jezelf..

6 maanden geleden

Reactie op meerelle

Hi! Ik zou even speuren naar een fijne slaapcoach. Zoals Janine van thenews ...
Dankjewel! Heb je toevallig ervaring met een slaapcoach? Ik ga degene die je noemt eens opzoeken.

6 maanden geleden

Hier precies hetzelfde probleem, al 7 maanden! De muren komen inmiddels wel op me af want buiten werk om ben ik alleen maar bezig met mijn kleine meid haar slaap😔 Wij hebben Larissa slaapcoach van www.gewoonslaap.nl en dat helpt wel en merken we echt verbetering maar ze slaapt helaas nog steeds niet zelfstandig in haar bed behalve snachts. Ze zeggen dat het beter wordt maar merk er na 7 maanden nog vrij weinig van.

6 maanden geleden

Reactie op Curlygirl93

Hier precies hetzelfde probleem, al 7 maanden! De muren komen inmiddels wel ...
Ik herken zo wat je zegt, dat de muren op je af komen! Alsof alles om slapen draait.. Ene dag denk ik, go with the flow ze heeft die nabijheid nodig en zo fijn die momenten samen. Maar andere dagen kan ik wel huilen.. Dankjewel voor de tip! En we komen er wel, is het niet over een maand dat is het wel over een jaar;)

6 maanden geleden

Reactie op fleurdop

Dankjewel! Heb je toevallig ervaring met een slaapcoach? Ik ga degene die j ...
Ik heb een keer een consult gedaan bij genoemde slaapcoach en dat was heel fijn! Hele lieve vrouw en goede adviezen!

6 maanden geleden

Bij ons heeft trouwens de zazu projector enorm geholpen. Die heeft 3 cycli van 10 minuten. Eerste paar keer wel meer dan 1 hele cyclus van 3x10 minuten nodig gehad. Na een poosje viel hij na 5 minuten al zelf in slaap en inmiddels heeft hij hem helemaal niet meer nodig.

6 maanden geleden

Reactie op onet

Bij ons heeft trouwens de zazu projector enorm geholpen. Die heeft 3 cycli ...
Dankjewel, ga ik opzoeken!

6 maanden geleden

Je hebt verder het vaste riedeltje al geprobeerd neem ik aan? Slaaproutine, white noise, wakkertijd aanhouden?

6 maanden geleden

Hier helaas ook. Ik heb de boeken baby in een droomritme en het werkboek gelezen en dit voelt goed. Omdat hij te vroeg geboren is nog niet super streng gevolgt maar wel alle stappen alleen dan eerder overgestapt naar de kinderwagen. Nu wil ik starten met echt troosten en weer neerleggen. Bij dit boek proberen ze het ook zonder huilen. Mijn baby slaapt ook niet op of bij mij... alleen in de kinderwagen ook als het regent🤔

6 maanden geleden

Reactie op onet

Die werkt bij ons in de nacht ook om haar zelfstandig in slaap te laten vallen. Helaas overdag (nog) niet.

6 maanden geleden

Onze zoon valt ook alleen in onze armen in slaap. Gelukkig slaapt hij wel vaak door ‘s nachts. Ik probeer hem ook wakker in bed te leggen maar dan is het alleen maar krijsen wat door blijft gaan. Dat vind ik heel erg sneu. Onze dochter deed dit vroeger ook weleens en krabte zichzelf helemaal open als ze zo aan het krijsen was. We hebben ons er maar bij neergelegd en zien het als een extra knuffelmomentje. Blijkbaar heeft hij het nodig. Zal vast niet voor altijd zijn. Sinds we het maar hebben geaccepteerd staan we er zelf ook relaxter in

6 maanden geleden

Reactie op onet

Ja werkt die echt zo goed. Vind het best een aanschaf dus blijf maar twijfelen.🫣

6 maanden geleden

Reactie op onet

Heb hem toevallig gisteren besteld na weer een avond dat ze niet wilt slapen

6 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Ja werkt die echt zo goed. Vind het best een aanschaf dus blijf maar twijfe ...
Hier hielp het echt enorm goed. Hij werd er zo rustig van in zijn bedje. Misschien marktplaats of vinted? Of je koopt hem via bol.com, probeert hem uit en stuurt hem binnen 30 dagen terug als het niet werkt.

6 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Heb hem toevallig gisteren besteld na weer een avond dat ze niet wilt slape ...
Ohh haha, hoop zo dat het voor jullie ook goed werkt! ❤️

6 maanden geleden

Ons zoontje van bijna 8 maanden heeft denk ik 2 hele nachtej in zn bedje geslapen. Meestal eindigde hij halverwege de nacht weer tussen ons in. Wij gaan kijken voor een vloerbed. We hebben het idee dat hij een spijlenbedje niet fijn vindt. Nu heeft hij maandag op de opvang zn beentje gebroken, dus voorlopig slaapt hij nog even veilig tussen ons in. Merk dat hij dat nu ook echt nodig heeft

6 maanden geleden

Reactie op Simone0408

Ons zoontje van bijna 8 maanden heeft denk ik 2 hele nachtej in zn bedje ge ...
Jeetje wat heftig! Hoe kan zoiets gebeuren? Heel veel sterkte en beterschap ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Simone0408

Ons zoontje van bijna 8 maanden heeft denk ik 2 hele nachtej in zn bedje ge ...
Oh nee, heel veel beterschap voor jullie kleintje ❤️❤️